ARSKOM
Kontakt Brief
Case - Fortuna

Content marketing
Aktywizacja sponsoringów


Podczas współpracy z marką Fortuna - Zakłady Bukmacherskie stworzyliśmy unikalną komunikację na Twitterze, wykorzystując jako pierwsi...

Podczas współpracy z marką Fortuna - Zakłady Bukmacherskie stworzyliśmy unikalną komunikację na Twitterze, wykorzystując jako pierwsi w tym sektorze rynku siłę influencer marketingu. Pod hashtagiem #TeamFortuna kibice, dziennikarze i influencerzy publikowali treści związane z bieżącymi wydarzeniami sportowymi.

Case - Fortuna

Ponadto aktywizowaliśmy kibiców Legii Warszawa poprzez akcję „B(L)iżej Legii”. Seria spotkań piłkarzy klubu z fanami była organizowana i brandowana przez Fortunę jako sponsora klubu. Kibice mogli poznać bliżej swoich idoli i wziąć udział w loteriach z nagrodami.

W okresie świątecznym daliśmy fanom możliwość złożenia życzeń piłkarzom Legii poprzez dedykowany landing page. Nagrodą za najbardziej kreatywne życzenia był wyjazd na zimowy obóz klubu do Hiszpanii. Zwycięzca został ogłoszony w przerwie ostatniego meczu rundy jesiennej na stadionie klubu.

W ramach aktywizacji sponsoringu firmy Fortuna daliśmy kibicom szansę na podziękowanie piłkarzom za walkę na boisku przy okazji remisu 3:3 z Realem Madryt. Akcja rozpoczęła się od posta z hasłem „Podziękuj Legii” na profilu marki na Facebooku. Kampania cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, a najbardziej oryginalne wiadomości były prezentowane na bandach reklamowych podczas kolejnego meczu drużyny.

Czas współpracy:

  • 450 000 – zasięg organiczny posta "Podziękuj Legii"
  • 2149 – liczba interakcji pod postem "Podziękuj Legii"

Akcje specjalne
Obsługa wydarzeń
Projekty niestandardowe


Drużyna Energii to ogólnopolski program sportowo-edukacyjny dla uczniów klas 6-8 szkół podstawowych, w którym sportowi idole zachęcają najmłodszych do...

Drużyna Energii to ogólnopolski program sportowo-edukacyjny dla uczniów klas 6-8 szkół podstawowych, w którym sportowi idole zachęcają najmłodszych do ruchu. W dotychczasowych dwóch edycjach razem z Grupą Energa i marką New Balance Polska aktywny tryb życia promowali: Izabela Bełcik, Marek Citko, Krzysztof Golonka, Bartosz Ignacik, Krzysztof Ignaczak oraz Rafał Lipiński. W tym czasie sportowa zabawa ogarnęła ponad 25 000 dzieci z 200 szkół z całej Polski.

Do naszych zadań należała pełna obsługa programu – nabór szkół, organizacja eventów, komunikacja w mediach oraz prowadzenie dedykowanych kanałów projektu. Szczególną rolę odegrały profile social media. Na Facebooku wyszliśmy poza standardy – zasięg transmisji „na żywo” z finału II edycji na stadionie Energa w Gdańsku przekroczył 40 tys. widzów. Prowadziliśmy również działania na TikToku, platformie szczególnie popularnej wśród uczestników „Drużyny Energii”, gdzie najbardziej angażujące okazały się treści przygotowane we współpracy z ambasadorem Krzysztofem Golonką. Ponadto na Instagramie umieszczaliśmy autorskie grafiki motywujące dzieci do wspólnych ćwiczeń oraz relacjonowaliśmy finały kolejnych miesięcy rywalizacji.

Okres współpracy: 2 edycje (2018 i 2019)

  • 40 000 – filmów przesłanych przez 200 szkół w toku II edycji
  • 25 000 – liczba uczniów objętych programem
  • 42 714 – zasięg transmisji live wielkiego finału
Case - Z Podwórka Na Stadion

Biuro prasowe
Komunikacja wydarzenia


Dla Polskiego Związku Piłki Nożnej obsługiwaliśmy 4 edycje (XVI-XIX) największego w Europie turnieju piłki nożnej dziecięcej...

Dla Polskiego Związku Piłki Nożnej obsługiwaliśmy 4 edycje (XVI-XIX) największego w Europie turnieju piłki nożnej dziecięcej – „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Do naszych zadań należało przygotowywanie, wysyłka i follow-up informacji prasowych, dotyczących toku projektu od szczebla gminnego do Wielkiego Finału, który co roku rozgrywa się podczas piłkarskiej majówki na PGE Narodowym.

Case - Z Podwórka Na Stadion

Wykorzystując blisko 20-letni dorobek turnieju, opowiadaliśmy również inspirujące historie jego uczestników, wykorzystując storytelling. Zajmowaliśmy się też monitoringiem mediów, koordynacją współpracy z dziennikarzami mediów ogólnopolskich i lokalnych oraz akcjami specjalnymi z influencerami.

Odpowiadając na pełną obsługę komunikacyjną kampanii, co roku wykazywaliśmy wzrosty – ilościowy i jakościowy – pod kątem publikacji w mediach.

Okres współpracy: 2015 – 2019 r.

  • +30 000 – publikacji w toku 4 obsługiwanych edycji
Case - Samsung

Media relations
Projekty niestandardowe


Dla marki Samsung zrealizowaliśmy kampanię #ZostanLegenda, która przedstawiła szczególne cechy telefonu GalaxyS7...

Dla marki Samsung zrealizowaliśmy kampanię #ZostanLegenda, która przedstawiła szczególne cechy telefonu GalaxyS7, zegarka GearS2, kamery Gear 360 i okularów Gear VR w codziennej pracy dziennikarzy sportowych, którzy relacjonowali kluczowe wydarzenia w niespotykany wcześniej sposób.

Case - Samsung

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za stałą współpracę contentową oraz displayową z PrzeglądSportowy.pl, Onet.pl, Weszło.com, Interia.pl, WP.pl oraz kilkunastoma mniejszymi portalami sportowymi Zaangażowaliśmy także najbardziej kreatywnych i angażujących dziennikarzy sportowych: Michała Pola, Przemysława Rudzkiego, Darię Kabałę-Malarz, Mateusza Święcickiego, Tomasza Włodarczyka oraz redakcję Weszło.com.

W ramach kampanii displayowej zanotowaliśmy ponad 30 milionów wyświetleń bannerów. Natomiast poprzez współpracę z mediami, do akcji włączyliśmy 77% największych portali sportowych w naszym kraju. #ZostanLegenda spotkało się z pozytywnym przyjęciem czytelników. Dzięki wzbogaceniu materiałów o unikalny, multimedialny content mieli oni poczucie, że zyskują na współpracy dziennikarza z marką.

Case - Samsung

Okres współpracy: kwiecień-październik 2016 r.

  • 505 – publikacji w mediach
  • 457 – postów w social mediach
  • 77% – największych portali sportowych w kraju

Koncepcja kreatywna


Ideą kampanii dla marki Novotel było uczynienie z niej „Oficjalnego Partnera Kibiców”. Podczas mistrzostw świata w piłce nożnej wspólnie...

Ideą kampanii dla marki Novotel było uczynienie z niej „Oficjalnego Partnera Kibiców”. Podczas mistrzostw świata w piłce nożnej wspólnie zorganizowaliśmy cykl eventów pod hasłem „Zgrupowanie Kibiców”. Hotele zorganizowały ministrefy kibica z atrakcjami: piłkarskim menu, konkursami czy football room.

W hotelach zaaranżowaliśmy 6 piłkarskich studiów pod nazwą „Novotel Football Nights”, które prowadzili znani dziennikarze sportowi (Michał Pol i Iza Koprowiak), a uczestniczyli w nich eksperci, goście hotelowi i osoby, które o wydarzeniu dowiedziały się w social mediach. W ramach współpracy odpowiadaliśmy za stworzenie razem z Onet.pl strony www.ZgrupowanieKibicow.pl i wypełnienie jej treścią (łącznie 457 artykułów). Przygotowaliśmy także teksty dla mediów oraz plan komunikacji w mediach społecznościowych wraz z realizacją płatnych kampanii efektywnościowych.

Kampania odbiła się szerokim echem w mediach ogólnopolskich oraz branżowych. W toku działań wygenerowaliśmy 173% zakładanego zasięgu. Liczba publikacji stanowiła aż 2562% założeń. Realizując kampanię wizerunkową, prowadziliśmy także działania wspierające sprzedaż. Dzięki ich wdrożeniu, klienci dokonywali rezerwacji w ramach specjalnej oferty „Novotel Football Fever”.

Okres współpracy: marzec-sierpień 2018 r.

  • 27,8 mln – liczba kontaktów z kampanią
  • 3,8 mln – postów w social mediach
  • 3 200 – publikacji w mediach
Case - Nokia

Biuro prasowe
Moderacja, CRM


Odpowiadamy za pełną komunikację public relations HMD Global, producenta telefonów Nokia, w Polsce. W ramach współpracy prowadzimy...

Odpowiadamy za pełną komunikację public relations HMD Global, producenta telefonów Nokia, w Polsce. W ramach współpracy prowadzimy biuro prasowe i profile marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), rozwijamy relacje z mediami technologicznymi, zajmujemy się rotacją sampli testowych, współpracą z influencerami, działaniami eventowymi oraz akcjami specjalnymi.

W ramach organizacji biura prasowego jesteśmy odpowiedzialni za bieżący kontakt z przedstawicielami mediów technologicznych. Tworzymy, dystrybuujemy i przeprowadzamy follow-up informacji prasowych. Organizujemy spotkania z dziennikarzami, m.in. w formie konferencji, briefingów, premier produktowych oraz ekskluzywnych wywiadów z przedstawicielami HMD Global w Polsce.

W przypadku social mediów prowadzimy działania komunikacyjne oraz moderujemy wiadomości i komentarze, gdzie istotną rolę odgrywa współpraca z przedstawicielami firmy w kontekście obsługi zapytań klientów. W tym celu wykorzystujemy zewnętrzny system CRM – Customer Relationship Management.

Case - Nokia

Przykładem działań niestandardowych dla marki był wyjazd w sierpniu 2019 r. z wybranymi dziennikarzami do Oberkochen, gdzie mieści się siedziba firmy ZEISS, która dostarcza elementy optyki do smartfonów Nokia. Przedstawiciele polskich mediów mogli jako jedni z nielicznych w Europie zwiedzić fabrykę oraz zobaczyć prezentację najnowszego modelu Nokia 7.2 jeszcze przed światową premierą podczas berlińskich targów IFA 2019.

Okres współpracy: od września 2018 r.

Case - LESS_

Reklama
LESS_


Polska aplikacja mobilna LESS_ szybko podbiła serca użytkowników smartfonów, których zainteresował oryginalny pomysł łączący modę z filozofią...

Polska aplikacja mobilna LESS_ szybko podbiła serca użytkowników smartfonów, których zainteresował oryginalny pomysł łączący modę z filozofią zero waste. W ciągu trzech dni znalazła się na 1. miejscu w rankingu App Store i 2. miejscu w Google Play.

Case - LESS_

Naszym zadaniem było prowadzenie komunikacji w social mediach oraz działań reklamowych w ramach Facebook Ads. Na początek działalności za główny cel obraliśmy zwiększenie świadomości marki, aby docelowo przełożyć to na zwiększenie liczby pobrań aplikacji.

Budując profile od podstaw, pozyskaliśmy prawie 40 tys. fanów (na Facebooku i Instagramie), zmniejszając koszt pozyskania fana na Facebooku o 26% dzięki skutecznej optymalizacji działań. Podobnie w kampanii na zwiększenie ruchu na stronie www marki, gdzie koszt kliknięcia zmniejszyliśmy aż o 40%. Nasze działania równoległe wspierała szeroko zakrojona kampania influencerska.

Okres współpracy: lipiec - wrzesień 2019 r.

  • 100 000 – pobrań aplikacji
  • 1 926 524 – łączna liczba wyświetleń reklam
  • 37 300 – liczba obserwujących na Instagramie

ATL
POWERADE


Współpracowaliśmy przy projekcie dla marki Powerade, dla której wspólnie z LocoMotive Studio zrealizowaliśmy spoty instruktażowe dla młodych sportowców...

Współpracowaliśmy przy projekcie dla marki Powerade, dla której wspólnie z LocoMotive Studio zrealizowaliśmy spoty instruktażowe dla młodych sportowców.

Case - POWERADE

W tym celu wykorzystaliśmy wizerunek mistrza olimpijskiego Roberta Korzeniowskiego jako właściwego mentora dla osób uprawiających aktywność fizyczną, ze względu na jego bogatą w sukcesy karierę sportową.

Czas realizacji: 2017 r.

Obsługa wydarzeń
BUDIMEX


Hello ICE to program społeczno-edukacyjny skierowany do uczniów klas I-III szkół podstawowych, którego mecenasem jest firma Budimex. Projekt...

Hello ICE to program społeczno-edukacyjny skierowany do uczniów klas I-III szkół podstawowych, którego mecenasem jest firma Budimex. Projekt otrzymał patronat honorowy Ministra Infrastruktury i Ministra Edukacji Narodowej oraz rekomendację Stowarzyszenia Dobra Edukacja.

Na stronie programu www.helloice.pl udostępniliśmy interaktywną mapę, na której można zaznaczyć niebezpieczne miejsce w swojej miejscowości. Główny cel to lokalizacja „czarnych punktów”. Kolejnym krokiem będzie wypracowanie rozwiązań, które pozwolą je wyeliminować. Na stronie zamieściliśmy również scenariusze lekcji o tematyce bezpieczeństwa dla nauczycieli nauczania początkowego.

Raz w miesiącu, w jednej ze zgłaszających się do programu szkół, organizujemy Dzień Bezpieczeństwa. Tygrys Budi – brand hero akcji – odwiedza uczniów, aby wraz ze swoimi pomocnikami (m.in. policjantami czy ratownikami) uczyć ich zasad bezpiecznego poruszania się po drodze. Dzieci otrzymują również odblaskowe karty ICE, które pozwolą zwiększyć ich widoczność na drodze i zapewnią kontakt z opiekunami.

Poza koordynowaniem programu Hello ICE i organizacją eventów w szkołach, do zadań agencji należy również prowadzenie komunikacji na Facebooku oraz obsługa PR.

Okres współpracy: od sierpnia 2019 r.

  • 256 – zgłoszonych niebezpiecznych punktów w całej Polsce
  • 35 – szkół zgłosiło chęć udziału w Dniach Bezpieczeństwa
  • >300 – dzieci wzięło udział w zorganizowanych Dniach Bezpieczeństwa
Case - SUPERBET

Ambasadorzy marek
SUPERBET


Do zakomunikowania wejścia na polski rynek nowego operatora zakładów wzajemnych – marki Superbet Polska – wykorzystaliśmy...

Do zakomunikowania wejścia na polski rynek nowego operatora zakładów wzajemnych – marki Superbet Polska – wykorzystaliśmy znaną postać ze świata sportu. Ambasadorem marki został Jerzy Dudek – podopieczny naszego zaprzyjaźnionego zespołu Sport Brokers. Naszym zadaniem było nawiązanie współpracy oraz przygotowanie materiałów promocyjnych i koncepcji działań ambasadora.

Case - SUPERBET

W pierwszym etapie zorganizowaliśmy konferencję prasową, inaugurującą działalność marki w Polsce, z okazji otrzymania licencji od Ministra Finansów na urządzanie zakładów wzajemnych w punktach naziemnych. Następnie zrealizowaliśmy serię spotkań z ambasadorem marki, odpowiadając także za komunikację tych wydarzeń. Jednym z nich było „Piłkarskie wyzwanie z Jerzym Dudkiem” w Czechowicach-Dziedzicach w sierpniu 2018 r. Ambasador odwiedził kopalnię PG Silesia, gdzie spotkał się z pracownikami i władzami, a następnie z fanami w specjalnie zorganizowanej strefie marki.

W ramach współpracy zajęliśmy się kompleksową obsługą PR marki, a także kontaktem z dziennikarzami i obsługą komunikacyjną. Skupiliśmy się na kontakcie z mediami z kluczowych segmentów: ogólnoinformacyjnego, sportowego, branży bukmacherskiej, biznesowego, marketingowego i rozrywkowego. Superbet otworzył w Polsce 48 punktów naziemnych i planuje rozszerzenie sieci punktów stacjonarnych, a także wejście na rynek bukmacherski online.

Okres współpracy: listopad 2017 r. - grudzień 2018 r.

  • 11 – tekstów wysłanych do mediów
  • 368 – publikacji w 3 miesiące
  • 2,1 mln – zasięg publikacji
Case - TOTALBET

Ambasadorzy marek
TOTALBET


Realizowaliśmy projekt dla marki TOTALbet – jednej z najmłodszych polskich firm na wymagającym rynku bukmacherskim. W ramach współpracy prowadziliśmy działania...

Realizowaliśmy projekt dla marki TOTALbet – jednej z najmłodszych polskich firm na wymagającym rynku bukmacherskim. W ramach współpracy prowadziliśmy działania w zakresie influencer marketingu, a ambasadorem marki został Andrzej Twarowski, podopieczny naszego zaprzyjaźnionego zespołu Sport Brokers. Dostosowaliśmy realizowane przez niego świadczenia do charakteru brandu i specyfiki rynku.

Case - TOTALBET

Fachowo wdrażaliśmy kolejne rozwiązania promocyjne, rozciągające się od standardowej komunikacji ambasadorskiej w social mediach, przez całkowicie unikalne, wiarygodne materiały wideo, świetnie wkomponowane w wizerunek Andrzeja Twarowskiego, aż po program na YouTubie, w którym przedstawianie oferty bukmachera łączone jest z zabawnym, atrakcyjnym i interesującym dla odbiorców przekazem.

Okres współpracy: październik 2018 r. - wrzesień 2018 r.

  • 150 – Kreatywne publikacje w SoMe i na stronie www marki
  • 12 – Sesje Q&A
  • 120 000 – Liczba wyświetleń najlepszego brandowanego tweeta
Case - LSE

Media Relations
LSE


LSE Polish Business Society to stowarzyszenie zrzeszające polskich studentów London School of Economics. W ciągu ostatnich lat Forum z...

LSE Polish Business Society to stowarzyszenie zrzeszające polskich studentów London School of Economics. W ciągu ostatnich lat Forum z projektu studenckiego przerodziło się w największe zagraniczne wydarzenie dotyczące polskiej gospodarki i biznesu, w którym, poza studentami, uczestniczą przedstawiciele rządu, politycy i prezesi największych korporacji.

W ramach współpracy do naszych obowiązków należały obsługa PR i media relations, w tym zapewnienie obecności przedstawicieli stowarzyszenia w audycjach radiowych i programach telewizyjnych. Tworzyliśmy także informacje prasowe wraz z wysyłką i kontaktem z dziennikarzami, również z brytyjskich mediów. Ważną rolę w tym zakresie odgrywały media relations, które dzięki zbudowanej sieci kontaktów pozwoliły uzyskać niezbędne patronaty medialne od takich tytułów, jak Forbes, Business Insider, czy Onet.pl. Do naszych zadań należała także organizacja biura prasowego podczas Forum.

Case - LSE

Ponadto objęliśmy LSE mentoringiem w zakresie obsługi social mediów oraz zarządzaliśmy newsletterem stowarzyszenia we współpracy z członkami PBS.

Okres współpracy: listopad-marzec 2018 r.

Case - JOMA

Reklama
JOMA


Joma to hiszpańska marka z branży sportswear, należąca do globalnych liderów wśród producentów odzieży i obuwia sportowego. Połączenie ponad 50-letniej...

Joma to hiszpańska marka z branży sportswear, należąca do globalnych liderów wśród producentów odzieży i obuwia sportowego. Połączenie ponad 50-letniej tradycji z innowacyjnością sprawia, że Joma jest dziś partnerem technicznym czołowych klubów i federacji sportowych z całego świata.

Case - JOMA

Zadaniem postawionym przed nami jako agencją było zarządzanie polskimi profilami marki w mediach społecznościowych. Na Facebooku dokonaliśmy audytu dotychczasowych działań i zajęliśmy się budowaniem społeczności, rozpoznawalności marki w Polsce oraz obsługą i moderacją zapytań od klientów. Na Instagramie stworzyliśmy zupełnie nowy profil, który rozwijaliśmy w czasie współpracy. Ważnym elementem współpracy była aktywizacja polskich partnerstw technicznych marki Joma – m.in. piłkarskiego Widzewa Łódź, koszykarskiego Polskiego Cukru Toruń czy siatkarskiej Skry Bełchatów.

Poza działaniami organicznymi planowaliśmy, wdrażaliśmy i optymalizowaliśmy płatne kampanie social media. Dzięki pracy agencji, profile marki odnotowały znaczące wzrosty liczby fanów. Precyzyjnie targetowane działania niestandardowe, jak np. konkurs skierowany do kibiców Widzewa, spotkały się z szerokim i całkowicie pozytywnym odbiorem grupy docelowej, która była szczególnie ważna dla klienta.

Okres współpracy: grudzień-maj 2019 r.

  • 258% – procentowy wzrost liczby fanów w czasie współpracy
  • +200 – zgłoszeń w konkursie z Widzewem Łódź
Case - ZP PPS

ATL
ZP PPS


Współpracowaliśmy przy projekcie dla Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy na potrzeby kampanii OOH „Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie”....

Współpracowaliśmy przy projekcie dla Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy na potrzeby kampanii OOH „Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie”.

Case - ZP PPS

W tym celu przygotowaliśmy kreacje na billboardy, które pojawiły się w dużych miastach w całej Polsce – projekt zrealizowaliśmy całościowo, zaczynając od koncepcji, przez projekt, aż po produkcję materiałów.

Czas realizacji: 2017 r.

  • 11 – liczba miast, w których pojawiły się billboardy
  • 1 200 000 – szacowana liczba odbiorców kampanii OOH
Case - NRGBOX

Content marketing
NRGBOX


NRGBOX to marka prywatnych, przydomowych siłowni. Firma oferuje produkt klasy premium, dostarczając na rynek indywidualnie dopasowywane rozwiązania...

NRGBOX to marka prywatnych, przydomowych siłowni. Firma oferuje produkt klasy premium, dostarczając na rynek indywidualnie dopasowywane rozwiązania.

Case - NRGBOX

Działania marketingowe obejmowały stworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych oraz prowadzenie i optymalizowanie kampanii efektywnościowych. Zaczęliśmy od przeprowadzenia audytu profili marki na Facebooku i Instagramie, aby opracować strategię budowania społeczności i zbudować rozpoznawalność marki. Odpowiadaliśmy również za obsługę i moderację zapytań od klientów. Oba kanały rozwijaliśmy w ramach nowej koncepcji działań, które obejmowały zmianę formy przekazu, wykorzystanie nowych formatów oraz koncentrację wokół treści contentowych i nowo przygotowanych treści wizualnych.

Równolegle do działań organicznych, wdrażaliśmy płatne kampanie Social Ads i Google Ads. W trakcie 12 miesięcy współpracy profile marki odnotowały znaczące wzrosty liczby fanów i odwiedziń na stronie www.

Okres współpracy: styczeń-grudzień 2018 r.

CI & Brand Video
COCA COLA


W ramach grupy tworzyliśmy dla Coca Cola Poland Services filmy do komunikacji wewnętrznej firmy oraz kampanii digitalowych...

W ramach grupy tworzyliśmy dla Coca Cola Poland Services filmy do komunikacji wewnętrznej firmy oraz kampanii digitalowych.

Każdy z nich tworzyliśmy od podstaw, przygotowując scenariusz, realizując nagrania oraz końcowy montaż. Największą wartością tej współpracy była możliwość opracowywania kreacji dla całej oferty produktowej marki.

Czas realizacji: od 2012 r.

Case - VASTINT

Marketing ekspercki
VASTINT


Współpraca z firmą Vastint obejmowała działania komunikacyjnie wokół konceptu biur przyszłości. Projekt promował otwarcie drugiego etapu...

Współpraca z firmą Vastint obejmowała działania komunikacyjnie wokół konceptu biur przyszłości. Projekt promował otwarcie drugiego etapu inwestycji Poznań Businnes Garden, czyli przestrzeni biurowej. Claim kampanii „Rośnij z nami” nawiązywał do powiększających się przestrzeni biurowych i jednocześnie możliwości rozwoju firmy.

Case - VASTINT

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za kompleksową obsługę komunikacyjną inwestycji, content marketing, stworzenie i prowadzenie landing page’a oraz wysyłkę kreatywną. W projekcie istotną rolę odgrywała wysoka jakość merytoryczna przygotowywanych treści, która pozwalała pozycjonować markę jako eksperta w tworzeniu warunków sprzyjających rozwojowi pracowników i firm. Na stronie rosnijznami.pl udostępniliśmy e-booka, zawierającego wyselekcjonowane treści na temat trendów w zarządzaniu w odniesieniu do podnoszenia dobrostanu pracowników.

Wysyłkę kreatyną realizowaną dla firmy Vastint skierowaliśmy do segmentu B2B: dyrektorów zarządzających i prezesów największych firm w Poznaniu oraz firm z największym potencjałem wzrostu. Działanie miało na celu zwrócenie uwagi na otwarcie drugiego etapu inwestycji Poznań Business Garden.

Kampania realizowana była pod hasłem „Rośnij z nami” i do tego nawiązywała wysyłka, która zawierała ziemię, doniczkę oraz kluczowy element, czyli ekologiczny ołówek z nasionami, który po wypisaniu można było zasadzić i cieszyć się zapachem świeżych ziół. Koncepcja kreatywna spotkała się z ciepłym odbiorem osób zarządzających firmami. Łącznie wysłaliśmy 50 tego typu paczek.

Okres współpracy: 2018-2019 r.

Case - LOUVRE

Moderacja
CRM
Koncepcja kreatywna


Współpraca z Louvre Hotels Group to realizacja pełnego spektrum działań marketingowych, które opierają się na planowaniu oraz realizacji...

Współpraca z Louvre Hotels Group to realizacja pełnego spektrum działań marketingowych, które opierają się na planowaniu oraz realizacji kampanii dla marek Campanile, Premiere Classe, Golden Tulip, Metropolo by Golden Tulip, jak i samej Grupy Louvre Hotels. Do głównych projektów należą strefy Sport Zone w hotelach Campanile, które są otwarte dla wszystkich podczas wydarzeń sportowych, zaczynając od piłki nożnej, przez mistrzostwa w rugby, a kończąc na walkach KSW. W wybranych punktach kibiców odwiedzają sportowi idole i dziennikarze – m.in. Maciej Żurawski, Monika Pyrek, Krzysztof Ignaczak czy Tomasz Ćwiąkała.

Case - LOUVRE

Kampanią, którą przeprowadziliśmy w ostatnim czasie, jest Kids our Future, która ma na celu pokazanie dzieciom w wieku przedszkolnym hoteli widzianych z perspektywy pracownika. Akcja prowadzona przez markę Campanile, cieszyła się dużym zainteresowaniem oraz zaangażowaniem pracowników, czego efektem było włączenie w kampanię również marek Metropolo by Golden Tulip oraz Premiere Classe.

Do zadań agencji należy również prowadzenie profili marki w social mediach. Pracujemy nad wzrostem rozpoznawalności marek na rynku polskim oraz na bieżąco reagujemy na przesyłane zapytania, aby zadbać także o pozytywny odbiór hoteli w kontekście obsługi klienta online.

Okres współpracy: od stycznia 2018 r.

  • 230 – fanów oglądało mecz polskich piłkarzy w Sport Zone w 9 hotelach Campanile
  • 250 – dzieci w Kids our Future w 12 hotelach
Case - KUBUŚ

Marketing ekspercki
KUBUŚ


Projekt należącej do grupy Maspex marki Kubuś promował aktywność fizyczną wśród dzieci i edukował na tym polu rodziców. Ambasadorami akcji zostali...

Projekt należącej do grupy Maspex marki Kubuś promował aktywność fizyczną wśród dzieci i edukował na tym polu rodziców. Ambasadorami akcji zostali czołowi polscy piłkarze: Kamil Glik, Kamil Grosicki, Bartosz Kapustka i Michał Pazdan.

Case - KUBUŚ

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za kompleksową obsługę PR-ową projektu i komunikację z mediami z segmentów: parenting, kobiece, lifestyle, sport oraz lokalne. Istotną rolę odgrywała wysoka jakość merytoryczna przygotowywanych treści, aby podkreślić edukacyjny charakter kampanii. Z tego względu nawiązaliśmy współpracę z ekspertkami (Aleksandrą ""SportsMama"" Pierończyk i Magdaleną Chorzewską) oraz najważniejszymi blogerami parentingowymi w Polsce: Szczeslivą, Blog Ojcem oraz Bakusiowo. W trakcie trwania kampanii zorganizowaliśmy także atrakcyjne konkursy dla mam i ich pociech.

Case - KUBUŚ

Wątek produktowy kampanii był związany z promocją nowej, funkcjonalnej wody smakowej Kubuś Waterrr Sport, przygotowanej z myślą o potrzebach najmłodszych konsumentów i idealnie sprawdzającej się na treningu czy podczas aktywności fizycznej. W tym celu prowadziliśmy komunikację cyklu biegów dla dzieci Kubuś Waterr Sport.

Okres współpracy: marzec-grudzień 2017 r.

  • 696 – wygenerowanych publikacji
  • > 95% – publikacji o wydźwięku pozytywnym lub neutralnym
Case - PLAYSTATION

Akcje specjalne
PLAYSTATION


Przy okazji premiery nowej gry z serii FIFA przygotowaliśmy akcję promocyjną dla konsoli PlayStation 4. Chcąc zaprezentować sprzęt w naturalnym, piłkarskim kontekście...

Przy okazji premiery nowej gry z serii FIFA przygotowaliśmy akcję promocyjną dla konsoli PlayStation 4. Chcąc zaprezentować sprzęt w naturalnym, piłkarskim kontekście, dotarliśmy do piłkarzy, dziennikarzy sportowych oraz klubów piłkarskich.

Case - PLAYSTATION

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za stworzenie listy influencerów, którzy w naturalny sposób mogliby zalokować konsolę w kontekście piłkarskim na własnych profilach w social mediach.

Case - PLAYSTATION

Ponadto po naszej stronie leżał kontakt z wybranymi influencerami – czołowymi polskimi piłkarzami (m.in. 7 reprezentantami Polski), dziennikarzami sportowymi i klubami piłkarskimi. Byli to m.in. Kamil Grosicki, Bartosz Kapustka oraz Michał Pol czy Przemysław Rudzki. Do naszych zadań należała także koordynacja przekazania produktów i akcji promocyjnych (np. konkursów), gdzie największym powodzeniem cieszył się konkurs na portalu Weszło.com.

Zaletą akcji było jej naturalne osadzenie w piłkarskim kontekście. Co ważne, sprawiliśmy, by to klient i jego konsola, a nie sama gra piłkarska, znaleźli się w centrum komunikacji.

Okres współpracy: wrzesień-październik 2016 r.

  • 34 – postów w social mediach
  • 100% – publikacji o pozytywnym wydźwięku
  • 1847 – zgłoszeń konkursowych na Weszło.com

CI & Brand Video
FRUITLAND


W ramach grupy zrealizowaliśmy projekt identyfikacji wizualnej dla marki Fruitland – m.in. logo, akcedensy, branding samochodów, uniformy oraz...

W ramach grupy zrealizowaliśmy projekt identyfikacji wizualnej dla marki Fruitland – m.in. logo, akcedensy, branding samochodów, uniformy oraz strona www wraz z pełną księgą znaku. Obecnie jesteśmy w trakcie realizacji projektów opakowań wykorzystywanych w transporcie oraz przy ekspozycji.

Czas realizacji: 2012-2013 r.; od 2019 r.

Case - MONDELEZ (MILKA)

Wysyłka kreatywna
MONDELEZ (MILKA)


Z Mondelēz International współpracowaliśmy przy promocji Zimowych Miasteczek marki MILKA na przełomie 2017 i 2018 r...

Z Mondelēz International współpracowaliśmy przy promocji Zimowych Miasteczek marki MILKA na przełomie 2017 i 2018 r.

Case - MONDELEZ (MILKA)

Jako agencja odpowiadaliśmy za komunikację projektu, w ramach którego zrealizowaliśmy m.in. wysyłkę kreatywną: od konceptu kreatywnego, przez przygotowanie paczek, aż po ich wysyłkę. Celem było pokazanie marki jako bliskiej ludziom, nawiązując do zimowego szaleństwa w humorystyczny sposób. Największym wyzwaniem była produkcja personalizowanych kasków, z którymi obdarowane osoby chętnie robiły sobie zdjęcia i dzieliły się nimi w mediach społecznościowych.

Case - MONDELEZ (MILKA)

W ramach kampanii zrealizowano 30 wysyłek do zasięgowych influencerów: sportowców, dziennikarzy, blogerów czy aktorów. Wśród nich znaleźli się m.in. Joanna Jabłczyńska, Tomasz Zimoch, Krzysztof Ignaczak, Bartosz „Turbokozak” Ignacik czy Olivka Blog.

Okres współpracy: grudzień 2017 r. – luty 2018 r.

  • 25 – liczba publikacji
  • 83% – influencerów z publikacjami (skuteczność wysyłki)
  • 439 923 – łączna wartość AVE

Konferencje prasowe
Aktywizacja sponsoringów


Z New Balance mieliśmy przyjemność współpracować przy różnego rodzaju projektach. Jednym z nich była organizacja konferencji prasowej z okazji...

Z New Balance mieliśmy przyjemność współpracować przy różnego rodzaju projektach. Jednym z nich była organizacja konferencji prasowej z okazji premiery pierwszej kolekcji piłkarskiej marki.

W trakcie wydarzenia, oprócz prezentacji produktów, przedstawiliśmy nowych ambasadorów marki – Natalię Siwiec oraz Jerzego Dudka. W rolę prowadzących wcielili się znani dziennikarze sportowi – Michał Pol i Łukasz Wiśniowski. Podczas konferencji uczestnicy mieli okazję wysłuchać raperów Rahima i Fokusa oraz zobaczyć pokazowy mecz ""Celebryci kontra Ambasadorzy"". Ważnym elementem była także obecność założyciela i prezesa New Balance, Jima Davisa. W konferencji prasowej wzięło udział ponad 350 osób ze świata mediów i sportu, w tym 15 celebrytów i 59 znanych dziennikarzy.

Dla firmy New Balance realizowaliśmy także projekt Drużyny Energii. Marka jako sponsor techniczny projektu dostarczyła łącznie 8000 kompletów strojów dla 200 szkół biorących udział w dwóch edycjach akcji. Jest to ogólnopolski program sportowo-edukacyjny dla uczniów klas 6-8 szkół podstawowych, w którym sportowi idole zachęcają najmłodszych do ruchu. W rolę ambasadorów wcielają się Iza Bełcik, Marek Citko, Krzysztof Golonka, Bartek Ignacik, Krzysztof Ignaczak i Rafał Lipiński.

Okres współpracy: 2015-2019 r.

  • 350 – gości konferencji ze świata mediów i sportu
  • 59 – znanych dziennikarzy
  • 8 000 – kompletów strojów dla uczniów

Konferencje prasowe
Komunikacja wydarzenia


Dla eGoo Energy Drink zajęliśmy się organizacją i obsługą mediową wizyty koszykarza NBA Carmelo Anthony’ego w Polsce jako ambasadora marki. Do naszych...

Dla eGoo Energy Drink zajęliśmy się organizacją i obsługą mediową wizyty koszykarza NBA Carmelo Anthony’ego w Polsce jako ambasadora marki. Do naszych zadań należały działania PR-owe wokół wydarzeń związanych z przyjazdem sportowca, m.in. występów w telewizyjnym programie śniadaniowym „Dzień Dobry TVN”, magazynie „Co Za Tydzień” oraz nagrań ekskluzywnych materiałów dla TVP.

Osią całego projektu była konferencja prasowa, w której wzięli udział przedstawiciele najważniejszych mediów w Polsce, a w rolę prowadzących wcielili znani dziennikarze koszykarscy – Wojciech Miłachowicz (Canal+ Sport) czy Piotr Sobczyński (TVP Sport).

W toku działań wygenerowaliśmy łącznie 333 publikacje w najważniejszych miediach o profilu sportowym, biznesowym i lifestyle’owym – między innymi w „Przeglądzie Sportowym”, „Rzeczpospolitej”, „Polska The Times”, „Super Expressie”, TVN24, TVN24 BIS, TVP2 oraz w mediach społecznościowych.

Okres współpracy: sierpień-październik 2016 r.

  • 1 200 000 – wartość wygenerowanego AVE
  • 250 – publikacji w najważniejszych polskich mediach
  • 88 – publikacji w social mediach
Case - OK System

BTL
OK System


W ramach grupy realizowaliśmy projekt materiałów POS do sieci Kolporter (kampania „Smart”) – w zakres wchodziły materiały standardowe (ulotki, wobblery, stickery na ekspozytory)...

W ramach grupy realizowaliśmy projekt materiałów POS do sieci Kolporter (kampania „Smart”) – w zakres wchodziły materiały standardowe (ulotki, wobblery, stickery na ekspozytory) oraz blistry, naklejki podłogowe, branding lady i okleiny na witryny.

Case - OK System

Oprócz tego przygotowaliśmy całą identyfikację wizualną, materiały OOH, bannery internetowe czy grafiki crosspromocyjne dla partnerów.

Czas realizacji: 2015 r.

Case - Empik

BTL
Empik


Współpracowaliśmy przy projekcie dla marki Empik, gdzie braliśmy udział w przygotowaniu pełnego brandingu sekcji gier używanych do sklepów stacjonarnych...

Współpracowaliśmy przy projekcie dla marki Empik, gdzie braliśmy udział w przygotowaniu pełnego brandingu sekcji gier używanych do sklepów stacjonarnych marki.

Czas realizacji: 2014 r.

Case - Empik
Case - WWF

Digital
WWF


W ramach grupy przygotowaliśmy projekt dla WWF, nawiązujący do ochrony dzikich zwierząt w Puszczy Karpackiej. Opracowaliśmy hasło przewodnie oraz...

W ramach grupy przygotowaliśmy projekt dla WWF, nawiązujący do ochrony dzikich zwierząt w Puszczy Karpackiej. Opracowaliśmy hasło przewodnie oraz dedykowany Key Visual na potrzeby akcji, którą osadziliśmy w szczególnym momencie dla odbiorców marki, czyli w trakcie świąt Bożego Narodzenia. Promocja #SOSKarpaty odbyła się w ramach kampanii online z bannerami zwracającymi uwagę na szczególny przekaz projektu.

Czas realizacji: 2017-2018 r.

Case - WWF

Digital
BRADLEY DYER


Współpracowaliśmy przy projekcie dla marki BradleyDyer, przygotowując bannery pod kampanię online z wykorzystaniem m.in. formatów...

Współpracowaliśmy przy projekcie dla marki BradleyDyer, przygotowując bannery pod kampanię online z wykorzystaniem m.in. formatów rich media. Ich zaletą jest większa możliwość kreacji przekazu – nie tylko w wersji tekstowej i displayowej (z obrazkami), ale przede wszystkim z użyciem filmu, większej liczby plików czy funkcji specjalnych (m.in. galerii, ankiety).

Czas realizacji: od 2013 r.

Polityka Cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Więcej informacji na temat znajduje się w naszej polityce prywatności oraz plików cookies.