PKN ORLEN & WESZŁO
2,3 mln odtworzeń Stanu Mundialu
10 różnych serii publikacyjnych wewnątrz kampanii
159 brandowanych publikacji
35 aktywności na stacjach

Współpraca mediowa z marką paliw

Kompleksowa współpraca w okresie przed mistrzostwami świata i w trakcie trwania mundialu, zakładająca szerokie działania 360: content, display, radio, wideo, social media, a także stworzenie drukowanego magazynu do ekskluzywnej dystrybucji PKN Orlen. 

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za: 

  • Stworzenie koncepcji i pomysłów na contentowo spójne i atrakcyjne dla czytelników unikalne cykle wydawnicze. Nadzorowanie i raportowanie popularnych publikacji prasowych, radiowych i telewizyjnych,
  • Przeprowadzenie licznych aktywizacji na stacjach benzynowych klienta z udziałem popularnych influencerów związanych z freestyle footballem,
  • Komunikacja w mediach nowatorskiej kampanii, w której spółka Skarbu Państwa podejmuje współpracę contentową z największym niezależnym, sportowym portalem w Polsce i pierwszej w historii Weszło! dostępnej w formie fizycznej, dystrybuowanej na stacjach Orlen publikacji magazynowej.

Kreatywne podejście do publikacji i unikalność brandowanego materiału pozwoliły nie tylko na znakomite wyniki zasięgowe, ale także bardzo dobry odbiór wśród czytelników – również specjalistów i dziennikarzy reprezentujących inne brandy medialne. Marka klienta przez cały czas trwania mistrzostw świetnie pozycjonowała się przy najważniejszych wydarzeniach piłkarskich i pozostała w świadomości odbiorców jako jedna z najbardziej zaangażowanych w promocję samego Mundialu. Konsumując kolejne materiały czytelnicy mogli odczuć, że czerpią korzyść ze współpracy Weszło z Orlenem. 

Odpowiadaliśmy również za współpracę Weszło z Okocim, KFC czy PKO Bankiem Polskim.