Współpraca mediowa z marką paliw
Kompleksowa współpraca w okresie przed mistrzostwami świata i w trakcie trwania mundialu, zakładająca szerokie działania 360: content, display, radio, wideo, social media, a także stworzenie drukowanego magazynu do ekskluzywnej dystrybucji PKN Orlen.
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- Stworzenie koncepcji i pomysłów na contentowo spójne i atrakcyjne dla czytelników unikalne cykle wydawnicze. Nadzorowanie i raportowanie popularnych publikacji prasowych, radiowych i telewizyjnych,
- Przeprowadzenie licznych aktywizacji na stacjach benzynowych klienta z udziałem popularnych influencerów związanych z freestyle footballem,
- Komunikacja w mediach nowatorskiej kampanii, w której spółka Skarbu Państwa podejmuje współpracę contentową z największym niezależnym, sportowym portalem w Polsce i pierwszej w historii Weszło! dostępnej w formie fizycznej, dystrybuowanej na stacjach Orlen publikacji magazynowej.
Kreatywne podejście do publikacji i unikalność brandowanego materiału pozwoliły nie tylko na znakomite wyniki zasięgowe, ale także bardzo dobry odbiór wśród czytelników – również specjalistów i dziennikarzy reprezentujących inne brandy medialne. Marka klienta przez cały czas trwania mistrzostw świetnie pozycjonowała się przy najważniejszych wydarzeniach piłkarskich i pozostała w świadomości odbiorców jako jedna z najbardziej zaangażowanych w promocję samego Mundialu. Konsumując kolejne materiały czytelnicy mogli odczuć, że czerpią korzyść ze współpracy Weszło z Orlenem.
Odpowiadaliśmy również za współpracę Weszło z Okocim, KFC czy PKO Bankiem Polskim.