Współpraca contentowa z marką telefonii komórkowej
Współpraca sieci komórkowej T-Mobile ze sprawdzonym, dziennikarskim duetem 2AngryMen, czyli Mateuszem Święcickim i Filipem Kapicą umożliwiła stworzenie serii unikalnych odcinków w ramach cyklu „To ma sens” publikowanych na Facebook’u oraz kanale sieci na platformie YouTube. Szerokie spektrum tematów, które ukazywał program został skutecznie uzupełniony o tematykę piłkarską. Wzbogacenie oferty prowadzących pozwoliło ugruntować pozycję marki w świadomości widzów jako sieć komórkowa utożsamiająca się z futbolem.
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- Koordynację działań pomiędzy 2AngryMen a T-Mobile,
- Wsparcie twórców w komunikacji w social mediach.
Odcinki zrealizowane przez Mateusza i Filipa, w okresie wrzesień 2020-czerwiec 2021, poruszały najgorętsze, bieżące tematy, ale też pozwoliły zgłębić inne ważne kwestie jak przybliżenie świata piłki nożnej kobiet przy współudziale Ewy Pajor czy ukazanie w szerszym kontekście Amp-futbolu. Oprócz przygotowania odcinków programu, Mateusz Święcicki i Filip Kapica promowali program zwiastunami na swoich InstaStories oraz instagramowym profilu 2AngryMen.
Z ramienia agencji realizowaliśmy współprace duetu 2AngryMen także z taką marką jak Superbet.