W niespełna trzy lata przeszedł drogę od czołowego dziennikarza sportowego w Polsce do jednego z najbardziej wpływowych dziennikarzy i influencerów w kraju bez podziału na kategorie. Jego film o Natalii Janoszek zanotował 9,1 miliona wyświetleń na YouTube!
Barierę miliona Krzysztof Stanowski łamał zresztą wielokrotnie, co najlepiej pokazuje, jak dużą popularnością cieszą się jego produkcje.
Już w przeszłości największe polskie firmy chętnie korzystały z usług Krzysztofa Stanowskiego, a teraz zainteresowanie tylko rośnie. Współprace z markami Rush, Fuksiarz, czy piwem Tyskie zaowocowały ogromnymi zasięgami i przyniosły spory rozgłos.
Oprócz działalności w Kanale Zero Krzysztof Stanowski jest też założycielem i właścicielem grupy mediowej Weszło.
- Współzałożyciel Kanału Sportowego
- Autor bestsellerowych książek: „Spalony”, „Stan Futbolu”, „Szamo”, „Kowal”
- Zaangażowany w akcje charytatywne m.in. #DobroWraca