Współpraca influencerska z marką bukmacherską
Współpraca zakładów bukmacherskich STS oraz naszego ambasadora Filipa Kapicy opierała się na stworzeniu oferty specjalnej i zaprojektowaniu działań w ramach kampanii na czas największej imprezy piłkarskiej w Europie – Euro 2020. Akcje przyniosły sukces ze względu na naturalne lokowanie produktu i jakość udostępnianych materiałów przez naszego ambasadora.
Świadczenia w ramach kampanii dla marki STS:
- Zaprojektowanie działań w ramach kampanii,
- Zastosowanie rozwiązań promocyjnych na social mediach ambasadora,
- Wdrożenie dedykowanych belek graficznych z brandingiem partnera,
- Zorganizowanie rozmowy z Peterem Schmeichelem.
Podczas kampanii promocyjnej Filip przeprowadził rozmowę z legendarnym Peterem Schmeichelem, która została wyświetlona ponad 154 tys. razy. W trakcie rozmowy zaimplementowano wyświetlanie belek graficznych oraz dedykowanych grafik z brandingiem partnera. Dodatkowymi aktywacjami na rzecz współpracy były treści w social mediach ambasadora, które osiągnęły ponad 275 tys. wyświetleń oraz linki afiliacyjne przekierowujące do oferty promocyjnej partnera.