STS & FILIP KAPICA
154 tys. wyświetleń wywiadu
257 tys. wyświetleń treści w social mediach

Współpraca influencerska z marką bukmacherską

Współpraca zakładów bukmacherskich STS oraz naszego ambasadora Filipa Kapicy opierała się na stworzeniu oferty specjalnej i zaprojektowaniu działań w ramach kampanii na czas największej imprezy piłkarskiej w Europie – Euro 2020. Akcje przyniosły sukces ze względu na naturalne lokowanie produktu i jakość udostępnianych materiałów przez naszego ambasadora.

Świadczenia w ramach kampanii dla marki STS:

  • Zaprojektowanie działań w ramach kampanii,
  • Zastosowanie rozwiązań promocyjnych na social mediach ambasadora,
  • Wdrożenie dedykowanych belek graficznych z brandingiem partnera,
  • Zorganizowanie rozmowy z Peterem Schmeichelem.

Podczas kampanii promocyjnej Filip przeprowadził rozmowę z legendarnym Peterem Schmeichelem, która została wyświetlona ponad 154 tys. razy. W trakcie rozmowy zaimplementowano wyświetlanie belek graficznych oraz dedykowanych grafik z brandingiem partnera. Dodatkowymi aktywacjami na rzecz współpracy były treści w social mediach ambasadora, które osiągnęły ponad 275 tys. wyświetleń oraz  linki afiliacyjne przekierowujące do oferty promocyjnej partnera.

Z ramienia agencji realizowaliśmy współprace Filipa Kapicy także z takimi markami jak: Superbet czy T-Mobile.