![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2021/12/Zrzut-ekranu-2022-08-12-o-12.59.38.png)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2021/12/Zrzut-ekranu-2021-12-22-o-13.26.39.png)
Współpraca mediowo-influencerska z marką kosmetyczną
W ramach współpracy producent kosmetyków marki Nivea został partnerem głównego programu dotyczącego Ligi Mistrzów na Kanale Sportowym – „Najlepsza Liga Świata” oraz programu dotyczącego ligi hiszpańskiej – „La Liga Bonita”. Partnerstwo obejmowało lokowanie marki w wybranych 5 odcinkach serii o Lidze Mistrzów i 4 odcinkach o lidze hiszpańskiej.
Świadczenia w kampanii dla Nivea:
- Spot partnera na początku i na końcu odcinka,
- Belki promocyjne w trakcie trwania odcinków,
- Zachęcanie widzów KS do brania udziału w loterii poprzez zakup produktu Nivea Men i rejestrowanie go na stronie,
- Promocję marki w social mediach Kanału Sportowego oraz naszych ambasadorów.
Przełożyło się to na 618 tys. wyświetleń w serwisie YouTube oraz prawie 3 tys. kliknięć w linki afiliacyjne do loterii Nivea Men. Współpraca objęła emisję spotów partnerskich, wyświetlanie belek graficznych oraz dedykowanych grafik z brandingiem partnera. Aktywacje na kanale YouTube wzmocnione zostały dodatkowo działaniami w social mediach naszych ambasadorów – Michała Pola, Krzysztofa Stanowskiego i Tomasza Smokowskiego.
Podobny projekt prowadziliśmy dla marki również w 2020 roku. Z ramienia agencji realizowaliśmy tego typu crossowe kampanie również dla takich marek jak: Okocim czy Crunchips.