NIVEA & KANAŁ SPORTOWY I INFLUENCERZY (2021)
618 tys. łączna liczba wyświetleń (YT)

Współpraca mediowo-influencerska z marką kosmetyczną

W ramach współpracy producent kosmetyków marki Nivea został partnerem głównego programu dotyczącego Ligi Mistrzów na Kanale Sportowym „Najlepsza Liga Świata” oraz programu dotyczącego ligi hiszpańskiej – „La Liga Bonita”. Partnerstwo obejmowało lokowanie marki w wybranych 5 odcinkach serii o Lidze Mistrzów i 4 odcinkach o lidze hiszpańskiej.

Świadczenia w kampanii dla Nivea:

  • Spot partnera na początku i na końcu odcinka,
  • Belki promocyjne w trakcie trwania odcinków,
  • Zachęcanie widzów KS do brania udziału w loterii poprzez zakup produktu Nivea Men i rejestrowanie go na stronie,
  • Promocję marki w social mediach Kanału Sportowego oraz naszych ambasadorów.

Przełożyło się to na 618 tys. wyświetleń w serwisie YouTube oraz prawie 3 tys. kliknięć w linki afiliacyjne do loterii Nivea Men. Współpraca objęła emisję spotów partnerskich, wyświetlanie belek graficznych oraz dedykowanych grafik z brandingiem partnera. Aktywacje na kanale YouTube wzmocnione zostały dodatkowo działaniami w social mediach naszych ambasadorów – Michała Pola, Krzysztofa Stanowskiego i Tomasza Smokowskiego.

Podobny projekt prowadziliśmy dla marki również w 2020 roku. Z ramienia agencji realizowaliśmy tego typu crossowe kampanie również dla takich marek jak: Okocim czy Crunchips.