Współpraca platformy mediowej Canal+ z naszym ambasadorem Maciejem Krawczykiem zaczęła się wraz z początkiem sezonu Ekstraklasy. Marce zależało na zwiększeniu bazy abonentów, dlatego szczególnie ważnym kryterium w trakcie przygotowywania oferty, była grupa odbiorców Twórcy oraz stopień ich zaangażowania.
Maciek idealnie spełniał założenia projektu. Przez 10 lat internetowej działalności zbudował wokół siebie wierną grupą widzów. Ponad 500 tys. subskrybentów na YouTubie, w połączniu z kreatywnością i otwartością Maćka zapewniło sukces prowadzonej kampanii.
W ramach współpracy z Canal+ zrealizowaliśmy dwie serie contentowe: lokowanie marki w sztandarowej serii na kanale YouTube Influencera oraz kanale klienta. Maciej w swoich cotygodniowych odcinkach poświęcał segment programu na zaprezentowanie oferty partnera. Poza słowną wzmianką marka pojawia się w postaci dedykowanych belek graficznych i linku w opisie. Na kanale Canal + w ramach współpracy został wznowiony format „Strollowane Skróty”, który w przeszłości z ogromnym powodzeniem realizowany był na kanale Maćka. Wznowienie serii po latach przypadło do gustu wielu widzom Macieja, którzy nie tylko chętnie oglądali skróty meczów z prześmiewczym komentarzem, ale także pokazywali swoją obecność w komentarzach pod filmami