Kampania promująca produkty marki gier
Regularna współpraca z EA Sports przy okazji kolejnych akcji marketingowych, dot. promocji nowych gier z serii FIFA i pojawiających się dodatkowych trybów rozgrywki. Przygotowane przez nas działania marketingowe odbiły się szerokim echem w mediach społecznościowych i angażowały najważniejszych polskich dziennikarzy sportowych i samych zawodników.
Regularna współpraca z EA Sports przy okazji kolejnych akcji marketingowych, dot. promocji nowych gier z serii FIFA i pojawiających się dodatkowych trybów rozgrywki. Przygotowane przez nas działania marketingowe odbiły się szerokim echem w mediach społecznościowych i angażowały najważniejszych polskich dziennikarzy sportowych i samych zawodników.
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- Przygotowanie listy angażujących influencerów którzy w naturalny sposób mogliby zalokować konsolę w kontekście piłkarskim,
- Kontakt z wybranymi influencerami – czołowymi polskimi piłkarzami (m.in. reprezentantami Polski) i dziennikarzami sportowymi,
- Współpraca z influencerami przy przygotowaniu angażujących, dopasowanych do ich sposobu komunikacji publikacji sponsorowanych,
- Kontakt z portalami sportowymi, wysyłka PR i przygotowanie materiałów promocyjnych promujących akcję,
- Koordynacja przekazania produktów i akcji promocyjnych (np. konkursów).