SUPERBET & KONRAD SZYMAŃSKI

Współpraca ambasadorska z marką bukmacherską

Projekt realizowany dla Superbet Polska sp. z o.o. ma na celu promocję bukmachera wśród społeczności YouTube. Wiodący polski twórca Konrad Szymański, poruszający w swojej twórczości tematy światowego futbolu, umożliwia dotarcie do szerokiej grupy odbiorców i społeczności YouTube.  

Promocja marki na kanale YouTube

Lokowanie marki Superbet przez Konrada Szymańskiego ma miejsce głównie na jego kanale YouTube, gdzie ambasador udostępnia videoblogi z brandingiem marki. Twórca przygotowuje również wideo na kanał YouTube Superbet. Ponadto marka bukmachera jest lokowana w postach i relacjach na Facebooku oraz Instagramie influencera. Oprócz tego YouTuber bierze udział w interakcji z kibicami na chacie podczas różnych wydarzeń sportowych, takich jak np. mecze Ligi Mistrzów w aplikacji SuperSocial.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • Fachowe wdrażanie kolejnych rozwiązań promocyjnych na kanałach Konrada Szymańskiego,
  • Koordynowanie działań twórcy i jego współpracy z marką. 

Współpracujemy z Superbet w ramach kontraktu influencerskiego z Jerzym DudkiemOdpowiadaliśmy również za współpracę Superbetu z duetem 2AngryMen.