Kampania mediowa dla marki Trawnik Producent
Kampania realizowana dla Trawnik Producent miała na celu promocję wiodącej na polskim rynku firmy zajmującej się produkcją muraw sportowych i trawników oraz jej zaistnienie w świadomości masowego odbiorcy. Efektem działań była szeroka ekspozycja marki, dzięki wykorzystaniu zasięgowych mediów i niestandardowych aktywacji.
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- Obecność marki w mediach przy największych piłkarskich wydarzeniach. Lokowanie wirtualnej reklamy na antenie telewizji Canal+ Sport przy wybranych spotkaniach Ekstraklasy, sponsoring wydań Przeglądu Sportowego przed finałem Pucharu Polski czy meczami reprezentacji, a także obecność na Weszło.com i w programach Stan Futbolu oraz Liga Minus.
- Aktywacje niestandardowe, jak partnerstwo Gali Ekstraklasy – świadczenia brandingowe oraz ekspozycja sportowego produktu.
Obecność firmy Trawnik Producent w największych mediach i na prestiżowych eventach przekłada się na rozpoznawalność firmy i skojarzenie nazwy oraz logotypu z aktywnością w środowisku piłkarskim.