Współpraca mediowa z marką bukmacherską
Efektem współpracy Fortuny – zakłady bukmacherskie z Canal+ Sport było wprowadzenie reklam kompresyjnych po raz pierwszy w transmisjach sportowych tej stacji. Format ten osiąga dużą efektywność dla klienta i jest pozytywnie odbierany przez widzów.
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2019/07/Zrzut-ekranu-2019-06-26-o-12.46.41.png)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2019/07/za.png)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2019/07/nnnn.png)
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za obecność marki w postaci trzykrotnej emisji – tuż przed pierwszym gwizdkiem, przy zejściu na przerwę i przed początkiem drugiej połowy. Aktywność w takiej bliskości meczu daje bezpośrednie przełożenie na wykonanie akcji przez odbiorcę. Realizowaliśmy je podczas spotkań drużyn, których sponsorem jest Fortuna – Legii Warszawa i Miedzi Legnica.
Odpowiadamy również za współpracę Fortuny – zakłady bukmacherskie z Andrzejem Twarowskim oraz Tomaszem Ćwiąkałą.