Współpraca influencersko-contentowa z marką gier
Działania influencersko-contentowe w ramach współpracy z firmą Cenega obejmowały swoim zasięgiem kampanię reklamową najnowszej wersji gry Call of Duty. W akcję, skierowaną na popularyzację gry i opartą na działaniach w mediach społecznościowych zostali zaangażowani czołowi polscy piłkarze: Łukasz Fabiański, Kamil Glik oraz Mateusz Klich.
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za
- Wyselekcjonowanie wiarygodnych influencerów, kontakt z czołowymi piłkarzami reprezentacji Polski i negocjację warunków współpracy,
- Opracowanie strategii i formy komunikacji influencerów w social mediach,
- Wsparcie ambasadorów w przygotowaniu angażujących publikacji, zgodnych z ich stylem komunikacji.
Dzięki włączeniu w kampanię powszechnie znanych i lubianych piłkarzy stanowiących o sile reprezentacji Polski, akcja odbiła się szerokim echem i odniosła sukces, generując międzynarodowy zasięg.
Odpowiadaliśmy również za współpracę Cenegi z Michałem Polem w ramach promocji nowej edycji Football Managera.