CALL OF DUTY & PIŁKARZE REPREZENTACJI
3 reprezentantów Polski zaangażowanych w akcję

Współpraca influencersko-contentowa z marką gier 

Działania influencersko-contentowe w ramach współpracy z firmą Cenega obejmowały swoim zasięgiem kampanię reklamową najnowszej wersji gry Call of Duty. W akcję, skierowaną na popularyzację gry i opartą na działaniach w mediach społecznościowych zostali zaangażowani czołowi polscy piłkarze: Łukasz Fabiański, Kamil Glik oraz Mateusz Klich.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za

  • Wyselekcjonowanie wiarygodnych influencerów, kontakt z czołowymi piłkarzami reprezentacji Polski i negocjację warunków współpracy,
  • Opracowanie strategii i formy komunikacji influencerów w social mediach,
  • Wsparcie ambasadorów w przygotowaniu angażujących publikacji, zgodnych z ich stylem komunikacji.

Dzięki włączeniu w kampanię powszechnie znanych i lubianych piłkarzy stanowiących o sile reprezentacji Polski, akcja odbiła się szerokim echem i odniosła sukces, generując międzynarodowy zasięg. 

Odpowiadaliśmy również za współpracę Cenegi z Michałem Polem w ramach promocji nowej edycji Football Managera.