Współpracę z marką KFC rozpoczęliśmy od wsłuchania się w potrzeby klienta, a następnie przygotowanie indywidualnie skrojonej oferty. Kluczowymi elementami dla realizowanych działań stało się połączenie idei sportu, dobrej zabawy i produktów KFC. Chcąc sprostać oczekiwaniom klienta, postawiliśmy na działania w ramach pakietu, w którym zagwarantowaliśmy mocną ekspozycję marki w sportowym YouTubie, w mediach społecznościowych znanych twórców oraz tematycznym portalu internetowym.
Zaangażowanie różnego pokroju Twórców stworzyło mieszankę humorystycznych i merytorycznych treści, zapewniającą różnorodny sposób dotarcia marki do odbiorców. Działaniom na YouTubie przewodziły treści publikowane na kanałach Weszło.TV i Piłkarzyki, uzupełnione przez lokowania na kanałach Konrada Szymańskiego, Kartomanii i Keep the Beat. Każdy z Twórców, dzięki swojej elastyczności oraz dopasowaniu contetnu do charakterystyki swojego kanału zbudował wiarygodny i interesujący przekaz. Promocję i budowanie świadomości marki KFC wzmocniliśmy działaniami realizowanymi przez najlepszych sportowych TikTokerów. Celem kampanii prowadzonej w social mediach było wykreowanie marki jako brandu, który rozumie trendy i potrzeby nowego pokolenia.
Więcej o kampanii TikTok: tutaj