W promocję marki KFC na TikToku zaangażowaliśmy 8 topowych twórców związanych ze sportem zawodowym, jak i hobbistycznym. Tworząc strategię musieliśmy sprostać wyzwaniu dotarcia do młodych odbiorców oczekujących ciekawej i oryginalnej formy. Odpowiadając na potrzeby klienta powstała akcja pod hasłem #TrickOnKFC.
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2022/05/1439 × 817-1.png)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2022/08/KFC_tiktok_4.png)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2022/08/KFC_TIKTOK2.png)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2022/08/KFC_TIKTOK3.png)
Twórcy przygotowali 10 dedykowanych video, które rozpoczęły wyzwanie polegające na wzajemnym oznaczaniu się poszczególnych Twórców i rywalizowaniu między sobą o to, kto stworzy lepsze video. Dzięki oznaczeniom nawiązały się naturalne interakcje między zaangażowanymi w kampanię twórcami, wśród których znaleźli się: Ten od Piłki, Iluzjonista Y, Karolina Brygiel, Turbosztos, Czarek Nykiel, Qesek, Jan Pasiek i Bloger Wojciech. Nieoczywiste połączenie TikTokerów sportowych i lifestylowych pozwoliło na szersze dotarcie kampanii do różnych grup docelowych.
TikToki, które nagrali Twórcy nawiązywały do ich pasji, a cała kampania pozwoliła wykreować markę KFC, jako brand, który stawia na kreatywny content, a przy tym rozumie trendy. Wszystkie działania przyniosły łącznie ponad 5 mln wyświetleń i 98% pozytywnych komentarzy.