Współpraca platformy mediowej Canal+ z naszym ambasadorem Maciejem Krawczykiem zaczęła się wraz z początkiem sezonu Ekstraklasy. Marce zależało na zwiększeniu bazy abonentów, dlatego szczególnie ważnym kryterium w trakcie przygotowywania oferty, była grupa odbiorców Twórcy oraz stopień ich zaangażowania.
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2023/02/image-5.png)
Maciek idealnie spełniał założenia projektu. Przez 10 lat internetowej działalności zbudował wokół siebie wierną grupą widzów. Ponad 500 tys. subskrybentów na YouTubie, w połączniu z kreatywnością i otwartością Maćka zapewniło sukces prowadzonej kampanii.
W ramach współpracy z Canal+ zrealizowaliśmy dwie serie contentowe: lokowanie marki w sztandarowej serii na kanale YouTube Influencera oraz kanale klienta. Maciej w swoich cotygodniowych odcinkach poświęcał segment programu na zaprezentowanie oferty partnera. Poza słowną wzmianką marka pojawia się w postaci dedykowanych belek graficznych i linku w opisie. Na kanale Canal + w ramach współpracy został wznowiony format „Strollowane Skróty”, który w przeszłości z ogromnym powodzeniem realizowany był na kanale Maćka. Wznowienie serii po latach przypadło do gustu wielu widzom Macieja, którzy nie tylko chętnie oglądali skróty meczów z prześmiewczym komentarzem, ale także pokazywali swoją obecność w komentarzach pod filmami