Kampania mediowa dla marki Trawnik Producent
Kampania realizowana dla Trawnik Producent miała na celu promocję wiodącej na polskim rynku firmy zajmującej się produkcją muraw sportowych i trawników oraz jej zaistnienie w świadomości masowego odbiorcy. Efektem działań była szeroka ekspozycja marki, dzięki wykorzystaniu zasięgowych mediów i niestandardowych aktywacji.
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2019/07/Zrzut-ekranu-2019-07-02-o-11.39.09.png)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2019/07/lechia_27-04-2019.jpg)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2019/07/pr.png)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2019/07/60847871_444548942977415_1289050888190558208_n.jpg)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2019/07/60964861_383708425565616_4122185254217711616_n-scaled.jpg)
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- Obecność marki w mediach przy największych piłkarskich wydarzeniach. Lokowanie wirtualnej reklamy na antenie telewizji Canal+ Sport przy wybranych spotkaniach Ekstraklasy, sponsoring wydań Przeglądu Sportowego przed finałem Pucharu Polski czy meczami reprezentacji, a także obecność na Weszło.com i w programach Stan Futbolu oraz Liga Minus.
- Aktywacje niestandardowe, jak partnerstwo Gali Ekstraklasy – świadczenia brandingowe oraz ekspozycja sportowego produktu.
Obecność firmy Trawnik Producent w największych mediach i na prestiżowych eventach przekłada się na rozpoznawalność firmy i skojarzenie nazwy oraz logotypu z aktywnością w środowisku piłkarskim.