TRAWNIK PRODUCENT
90 programów sponsorowanych
172 tys. wyświetleń najlepszego odcinka Stanu Futbolu (YouTube)
78 wirtualnych reklam przy meczach ekstraklasy

Kampania mediowa dla marki Trawnik Producent 

Kampania realizowana dla Trawnik Producent miała na celu promocję wiodącej na polskim rynku firmy zajmującej się produkcją muraw sportowych i trawników oraz jej zaistnienie w świadomości masowego odbiorcy. Efektem działań była szeroka ekspozycja marki, dzięki wykorzystaniu zasięgowych mediów i niestandardowych aktywacji. 

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:  

  • Obecność marki w mediach przy największych piłkarskich wydarzeniach. Lokowanie wirtualnej reklamy na antenie telewizji Canal+ Sport przy wybranych spotkaniach Ekstraklasy, sponsoring wydań Przeglądu Sportowego przed finałem Pucharu Polski czy meczami reprezentacji, a także obecność na Weszło.com i w programach Stan Futbolu oraz Liga Minus.
  • Aktywacje niestandardowe, jak partnerstwo Gali Ekstraklasy – świadczenia brandingowe oraz ekspozycja sportowego produktu.  

Obecność firmy Trawnik Producent w największych mediach i na prestiżowych eventach przekłada się na rozpoznawalność firmy i skojarzenie nazwy oraz logotypu z aktywnością w środowisku piłkarskim.