Krzysztof Stanowski to ścisła czołówka dziennikarzy sportowych w kraju. Już jako 18-latek został korespondentem Przeglądu Sportowego na mistrzostwach świata 2002 w Korei i Japonii. Kilka lat później był szefem działu piłkarskiego. Jego autorski program „Stan Futbolu” emitowano na antenie Eleven Sports – obecnie na kanale WeszłoTV na YouTube oraz w TVP Sport, gdzie był gościem podczas mistrzostw świata 2018. Poważany w środowisku piłkarskim, ma duży wpływ na branżę dziennikarstwa sportowego.
- Założyciel nowej siły mediowej na rynku – Grupy Weszło,
- Dziennikarstwem zajmuje się od 14. roku życia,
- Autor bestsellerowych książek „Kowal”, „Spalony”, „Szamo” oraz „Stan Futbolu”,
- Jeden z założycieli topowego kanału sportowego na YouTubie – „Kanał Sportowy”.
Zaangażowanie reklamowe Krzyśka jest wartością nawet dla największych marek na rynku. Tak też było w 2018 roku, kiedy Grupa Weszło realizowała duże kampanie z PKN Orlen i PKO Bankiem Polskim, co podtrzymuje także w kolejnych latach. Aktywnie działa na polu społecznym, organizując akcje charytatywne, m.in. #DobroWraca.
Do tej pory współpracował między innymi z takimi markami jak: Tyskie, Pyszne PL, Nivea Men czy Kuchnia Vikinga.