Współpraca influencerska z marką piwowarską
W ramach współpracy z marką Okocim zrealizowaliśmy szereg działań o tematyce piłkarskiej. Celem akcji było wykreowanie wizerunku marki jako towarzysza sportowych emocji oraz dotarcie do kluczowych grup docelowych dla firmy poprzez pokrycie rynku sportowego w Internecie.
Chcąc osiągnąć wyżej wymienione cele, postawiliśmy na pokazanie marki przy sportowym, merytorycznym contencie, angażując do udziału w kampanii kluczowe media i twórców sportowego digitalu w Polsce, jednym z nich był Konrad Szymański – twórca jednego z najbardziej popularnych sportowych kanałów na YouTube i czołowy podcaster o tematyce piłkarskiej.
Z Konradem Szymańskim zrealizowaliśmy dwie serie contentowe:
- 6 odcinków na kanale YT o tematyce ciekawostek piłkarskich związanych z turniejami Euro,
- cykl 8 podcastów w ramach serii „Historie z Boiska”.
Marka Okocim została ich stałym patronem. Szymański swoją barwą głosu, artystycznymi kadrami oraz ciekawymi historiami wygenerował dla marki blisko 1,3 miliona wyświetleń i odsłuchań. Zwiększył on nie tylko rozpoznawalność brandu wśród swoich odbiorców, ale także dołożył swoją cegiełkę
do wypromowania hasztagu partnera #DobrySkład. Efekt całości naszych działań to blisko 1,3 miliona wyświetleń i odsłuchań nagrań.
Nasza realizacja w liczbach:
- 3 miesiące trwania kampanii,
- Ponad 1,1 mln wyświetleń na YT,
- 172 tys. odsłuchań podcastów,
- Łączny ekwiwalent reklamowy na poziomie 2,47 mln zł.
Konrad wziął także udział w specjalnej kampanii marki przy okazji EURO 2020. Z ramienia agencji realizowaliśmy współprace twórcy z takimi markami jak: KFC czy Superbet.