INPOST & MICHAŁ POL
102 tys. wyświetleń najlepszego Tweeta
341 tys. suma wyświetleń postów (Twitter)
25 tys. wyświetleń filmu (IG)

W ramach współpracy z marką InPost zrealizowaliśmy świąteczną akcję mikołajkową. Celem akcji było połączenie promocji InPost Sport Team oraz pokazanie, że InPost „umie w sport”. W akcję został zaangażowany jeden z najpopularniejszych influencerów i dziennikarzy sportowych – Michał Pol – którego wizerunek i zasięgi medialne pozwoliły dotrzeć z projektem InPost Sport Team do nowych odbiorców.

InPost Sport Team to sportowa drużyna marki InPost, która od lat wspiera polskich sportowców w ich rozwoju i dążeniu do celów. Skład zespołu reprezentują takie osobistości jak Magdalena Gorzkowska (alpinistka), Marcin Krukowski (oszczepnik), Robert Urbanek (dyskobol), Magdalena Świerczyńska (tenisistka), Wojciech Nowicki (młociarz), Aleksandra Kowalewska (dżudoczka) oraz Konrad Bukowiecki (kulomiot). 

Działania twórcy na rzecz marki InPost 

Dziennikarz za pomocą swojego konta na Twitterze poinformował o akcji świątecznej, w którą został zaangażowany wraz ze sportowcami InPost Sport Team. Zakomunikował swoim odbiorcom, że w ramach konkursu organizowanego z InPostem, poszukuje kreatywnych prezentów dla zawodników. W kolejnych dniach na profilu Michała ukazywały się wpisy o każdym ze sportowców. Pomysłodawcy zwycięskich prezentów zostali nagrodzeni wyjątkowym upominkiem od ekipy InPost Sport Team. Relację z wysyłki paczek do zawodników InPost Michał udostępnił w formie wideo na swoim Instagramie i Facebooku.

Realizacja transmisji na żywo z okazji mikołajek

Podsumowaniem całej akcji była transmisja na żywo przeprowadzona na Facebookowym profilu marki InPost. Na „lajwie” zebrali się wszyscy przedstawiciele sportowej drużyny InPostu, wraz z prowadzącym Michałem Polem. Podczas spotkania, dziennikarz rozmawiał ze sportowcami o ich planach i celach na rok 2022, o prezentach oraz najzabawniejszych sytuacjach związanych z ich startami w zawodach sportowych. 

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za: 

  • Zaprojektowanie działań w ramach akcji promocyjnej,
  • Koordynowanie działań Michała Pola w ramach komunikacji w jego social mediach,
  • Przeprowadzenie konkursu dla użytkowników na Twitterze,  
  • Wybór najlepszych propozycji prezentów i dostarczenie ich do sportowców,
  • Zorganizowanie transmisji na żywo, która była podsumowaniem całej akcji promocyjnej.

Odpowiadaliśmy również za współpracę Michała Pola z takimi markami jak Warka, Crunchips, Cenega, Gaminate oraz Nivea Men.