Współpraca influencerska z marką sportową
Od stycznia 2022 kontynuacja długofalowej współpracy, rozpoczętej w sierpniu 2020, pomiędzy naszym ambasadorem Tomaszem Ćwiąkałą a wiodącą marką na rynku sprzętu sportowego, czyli firmą PUMA. Wielowymiarowe wsparcie obejmuje przede wszystkim kanał YouTube, ale również inne kanały social media dziennikarza co niewątpliwie przyczynia się do ich rozwoju.
Promocja produktów marki w kanałach social media ambasadora
Wspólne działania, oparte na tematycznym lokowaniu produktów marki PUMA, takich jak m.in. klubowe koszulki piłkarskie czy korki najnowszej generacji PUMA Future Z, w materiałach wideo oraz postach publikowanych przez Tomasza Ćwiąkałę, pozwalają na uatrakcyjnienie ich treści. W ramach partnerstwa przewidziano także stworzenie dedykowanych odcinków o piłkarzach lub klubach bezpośrednio współpracujących z marką. Dodatkowym atutem są także konkursy z nagrodami od partnera, które nawiązują do marki PUMA oraz angażują widzów, a to przekłada się na zwiększenie zasięgów kanału.
Z ramienia agencji realizowaliśmy współprace Tomasza Ćwiąkały także z takimi markami jak: Fortuna Zakłady Bukmacherskie czy wydawnictwo SQN.