FORTUNA – ZAKŁADY BUKMACHERSKIE & TOMASZ ĆWIĄKAŁA
41 kreatywnych publikacji w SM i na YouTube
9 programów na żywo w SM klienta
96 tys. impresji najlepszego brandowanego posta

Współpraca ambasadorska z marką bukmacherską 

Projekt realizowany dla Fortuny – zakłady bukmacherskie ma na celu promocję wiodącego na polskim rynku bukmachera wśród nowych grup docelowych. Dobór nowego ambasadora marki – cieszącego się powszechną sympatią Tomasza Ćwiąkały – umożliwił dotarcie do szerokiej grupy nowych odbiorców i utrwalenie w ich świadomości, dzięki niestandardowym i niezwykle jakościowym cyklom contentowym. 

W ramach współpracy odpowiadamy za: 

  • Odpowiednie przedstawienie Tomasza Ćwiąkały w roli ambasadora Fortuny i dostosowania realizowanych przez niego świadczeń do charakteru brandu i specyfiki rynku,
  • Fachowe wdrażanie i koordynowanie kolejnych rozwiązań promocyjnych – od standardowej komunikacji ambasadorskiej w social mediach, przez unikalne, wiarygodne materiały wideo, wkomponowane w wizerunek Tomasza Ćwiąkały, aż po program na żywo na kanale YouTube bukmachera, w którym przedstawianie oferty bukmachera łączone jest z atrakcyjnym i interesującym dla odbiorców przekazem. 

Współpraca Tomasza Ćwiąkały z marką Fortuna jest pozytywnie oceniana przez ekspertów z branży, przez co zyskuje także sama marka. 

Odpowiadaliśmy również za współpracę Fortuny – zakłady bukmacherskie z Andrzejem Twarowskim oraz Canal+ Sport.