Multi platformowa kampania dla marki technologicznej
Akcja #ZostanLegenda miała na celu pokazanie szczególnych cech telefonu GalaxyS7, zegarka GearS2, kamery Gear 360 i okularów Gear VR w codziennej pracy dziennikarzy sportowych. Mogli oni transmitować kluczowe wydarzenia sportowe w niespotykany wcześniej sposób.
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- Stałą współpracę contentową oraz displayową z PrzeglądSportowy.pl, Onet.pl, Weszło.com, Interia.pl, WP.pl oraz kilkunastoma mniejszymi portalami sportowymi,
- Zaangażowanie do akcji najbardziej kreatywnych i angażujących dziennikarzy sportowych: Michała Pola, Przemysława Rudzkiego, Darii Kabały-Malarz, Mateusza Święcickiego, Tomasza Włodarczyka oraz redakcji Weszło.com.
Do akcji włączyliśmy 77% największych portali sportowych w naszym kraju. #ZostanLegenda spotkało się z pozytywnym przyjęciem czytelników. Dzięki wzbogaceniu materiałów o unikalny, multimedialny content, mieli oni poczucie, że zyskują na współpracy dziennikarza z marką.