SUPERBET & JERZY DUDEK
11 tekstów wysłanych do mediów
368 publikacji w trzy miesiące
2,1 mln zasięg publikacji

Launch marki bukmacherskiej na rynku polskim

Współpracowaliśmy z marką Superbet Polska sp. z o.o. przy realizacji komunikacji wejścia na polski rynek nowego operatora zakładów wzajemnych. Ambasadorem marki został Jerzy Dudek. 

Wizerunek Jerzego Dudka został wykorzystany na takich kanałach bukmachera jak Twitter, InstagramFacebook oraz w wielu reklamach na outdoorze, takich jak banery reklamowe podczas wydarzeń sportowych lub w przestrzeni publicznej, m.in. za pomocą środków transportu publicznego. Były bramkarz reprezentacji Polski tworzył teksty na oficjalną stronę bukmachera oraz brał udział w wielu „lajwach”, podczas których odpowiadał na pytania. Ponadto bohater finału Ligi Mistrzów z 2005 roku za pomocą postów sponsorowanych oraz Instagram Stories od początku współpracy angażuje swój profil na Instagramie do promocji bukmachera. 

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za: 

  • Kompleksową obsługę PR-ową Superbet Polska,
  • Kontakt z dziennikarzami i obsługę komunikacyjną Klienta,
  • Komunikację z mediami z segmentów: ogólnoinformacyjne, sportowe, branży bukmacherskiej, biznesowe, marketingowe i rozrywkowe,
  • Organizacja konferencji prasowej inaugurującej działalność Superbet w Polsce,
  • Nawiązanie współpracy, materiały promocyjne i działania Ambasadora,
  • Komunikację wejścia na rynek firmy Superbet, który otrzymał licencję Ministra Finansów na urządzenie zakładów wzajemnych w punktach naziemnych,
  • Stworzenie koncepcji, organizacja i komunikacja spotkań z Ambasadorem Superbet Polska – Jerzym Dudkiem. 

Współpraca ambasadorska z Jerzym Dudkiem

Jerzy Dudek nadal pozostaje ambasadorem Superbet, angażując się w promocję bukmachera. Bierze udział w chatach live podczas najważniejszych meczów sezonu z kibicami w aplikacji SuperSocial, do korzystania z której zachęca swoich fanów w mediach społecznościowych. Przygotowuje również teksty na stronę oraz bierze udział w eventach sponsorowanych przez markę, np. Cracovia Maraton. Wizerunek Jerzego Dudka wykorzystywany jest w promocjach Superbet w digitalu oraz spotach telewizyjnych.

Odpowiadaliśmy również za współpracę Superbetu z duetem 2AngryMen oraz Konradem Szymańskim