Współpraca influencerska z marką bukmacherską
Współpraca z duetem 2AngryMen, czyli niezawodnymi Filipem Kapicą i Mateuszem Święcickim, była kolejnym krokiem bukmachera Superbet w drodze do większej rozpoznawalności i budowy wizerunku na rynku polskich zakładów bukmacherskich. Działania ze znanymi dziennikarzami sportowymi młodego pokolenia umożliwiły Superbetowi dotarcie do nowych grup odbiorców oraz utrwaliły swój wizerunek w postaci nowoczesnego i innowacyjnego bukmachera.
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za
- Opracowanie strategii komunikacji ambasadorskiej na linii 2Angry Men – Superbet,
- Fachowe wdrażanie kolejnych rozwiązań promocyjnych,
- Koordynację prac nad tworzonym contentem,
- Wsparcie influencerów w komunikacji w social mediach.
W ramach działań dla bukmachera Superbet dziennikarze Eleven Sports Filip Kapica oraz Mateusz Święcicki odpowiadali za tworzenie contentu w formie artykułów, treści wideo, czy dedykowanych quizów na kanałach klienta. Brali także udział w live chatach z innymi użytkownikami aplikacji mobilnej bukmachera i promowali jego ofertę wśród swoich odbiorców. Na kanale YouTube bukmachera pojawiło się 20 materiałów filmowych stworzonych przez duet komentatorów sportowych.
Z ramienia agencji realizowaliśmy współprace duetu 2AngryMen także z taką marką jak T-Mobile.