OSHEE & KANAŁ SPORTOWY
2 wykorzystanych formatów w KS
6 wręczonych „butelek witamin”
363 tys. liczba wyświetleń odcinków (YT)

Współpraca mediowa z marką napojów izotonicznych

Kampania reklamowa Oshee w Kanale Sportowym oparta była na promocji najnowszej serii napojów marki w postaci lokowania produktu w studio oraz mediach społecznościowych. Napoje marki Oshee wraz z elementami brandingowymi znalazły się w dwóch programach z ramówki Kanału Sportowego: Oktagon Live oraz Liga PL. Dodatkowo marka była promowana w social mediach prowadzących: Mateusza Borka i Macieja Turskiego oraz w mediach społecznościowych Kanału Sportowego.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za: 

  • Opracowanie strategii i formy promocji marki Oshee w Kanale Sportowym,
  • Koordynację działań promocyjnych,
  • Wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych.

Jednym z najważniejszych i najciekawszych elementów każdego odcinka Oktagonu i Ligi PL był wybór największego pechowca ubiegłego tygodnia w MMA lub piłce nożnej i wręczenie mu „butelki witamin” od Oshee, która miała pobudzić go do poprawy wyników. Grafiki podsumowujące akcje były publikowane w mediach społecznościowych, generowały duże zainteresowanie wśród kibiców i niejednokrotnie skłaniały do zaangażowania samych „nagrodzonych”. 

Odpowiadaliśmy również za współpracę Kanału Sportowego z takimi markami jak Olimp Sport Nutrition, Okocim i Crunchips.