FORTUNA – ZAKŁADY BUKMACHERSKIE & ANDRZEJ TWAROWSKI
12 liczba odcinków na kanale Fortuny (YT)
86 tys. zasięgu najlepszego posta
27 tys. średnia oglądalność programów

Współpraca influencerska z marką bukmacherską

Realizowany od stycznia 2020 r. projekt dla Fortuny – zakłady bukmacherskie – z udziałem Andrzeja Twarowskiego ma na celu promocję bukmachera na szerszą skalę i dotarcie do nowych użytkowników poprzez wykorzystanie wizerunku i obszernej wiedzy ambasadora. W ramach kampanii ekspert Premier League Andrzej Twarowski jest jedną z twarzy kanału bukmachera na YouTube oraz promuje jego usługi za pośrednictwem swoich social mediów. 

W ramach współpracy odpowiadamy za

  • Odpowiednie przedstawienie komentatora Andrzeja Twarowskiego w roli ambasadora Fortuny – zakłady bukmacherskie,
  • Dostosowanie realizowanych świadczeń ambasadora do charakteru brandu,
  • Opracowanie koncepcji unikalnych treści video z udziałem ambasadora, publikowanych na kanałach YouTube i social media Fortuny,
  • Wsparcie w komunikacji ambasadora we własnych social media.

Działania Andrzeja Twarowskiego dla Fortuny 

W ramach współpracy z Fortuną, dziennikarz sportowy Andrzej Twarowski jest jedną z głównych twarzy kanału bukmachera na YouTube. Twarowski tworzy własne – autorskie treści oraz pojawia się w quizach prowadzonych przez youtuberów z kanału Piłkarzyki. Wraz z Tomaszem Ćwiąkałą prowadzili również serię „La Casa the Football” na kanale YouTube Fortuny – zakłady bukmacherskie. 

Wcześniej odpowiadaliśmy również za współpracę Andrzeja Twarowskiego z bukmacherem Totalbet. 

W ramach naszych działań odpowiadamy również za projekty Fortuny – zakłady bukmacherskie z Tomaszem Ćwiąkałą oraz Canal+ Sport.