Współpraca influencerska z marką AGD
Współpraca z marką Philips została podjęta na potrzeby kampanii nowego produktu, czyli golarki Philips One Blade Pro. W jej ramach aktywacja działań z wykorzystaniem czołowych nazwisk polskiego dziennikarstwa sportowego, czyli legendarnego komentatora Premier League Andrzeja Twarowskiego oraz Łukasza Wiśniowskiego.
Promocja produktu oparta na zintegrowanym planie promocji na IG Stories u obu dziennikarzy, gdzie nawiązywali do nadchodzących spotkań EURO 2020 oraz opowiadali o wspólnych pasjach, niekoniecznie związanych z futbolem. Dzięki temu akcja nabrała szerszego wymiaru, ponieważ odbiorcy mogli dowiedzieć się o prywatnych zainteresowaniach dziennikarzy. Tym samym spełnili istotę hasła przewodniego kampanii pod hashtagiem #ŁączyNasPasjaPhilips.
Dodatkowo, w ramach działań, dziennikarze na IG Stories promowali konkurs, w którym ich obserwujący mogli wygrać nagrody w postaci najnowszych golarek marki Philips.
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- kompleksowa obsługa klienta oraz twórców,
- stworzenie planu działania oraz idei przyświecających działaniom twórców.
Z ramienia agencji realizowaliśmy współpracę Andrzeja Twarowskiego z takimi markami jak: Fortuna Zakłady Bukmacherskie czy TOTALbet