PHILIPS & KANAŁ SPORTOWY
1,7 mln wyświetleń (YT)
593 tys. unikalnych użytkowników (YT)
150 transakcji sprzedażowych

Współpraca mediowa z marką technologiczną

W ramach współpracy dystrybutor telewizorów marki Philips został partnerem najważniejszego programu dotyczącego UEFA EURO 2020 na Kanale Sportowym Moc Euro. Partnerstwo obejmowało lokowanie marki Philips w wybranych 17 odcinkach serii, w tym w dniach meczów Polaków, w dniu otwarcia, półfinału oraz finału.

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • Przygotowanie koncepcji łączącej działania wizerunkowe z działaniami sprzedażowymi,
  • Wdrażanie rozwiązań promocyjnych na Kanale Sportowym,
  • Koordynowanie działań Kanału Sportowego.

Promocja marki na kanale YouTube

Elementem każdego z wybranych odcinków była emisja spotów partnerskich, belek graficznych oraz dedykowanych grafik z brandingiem partnera. Aktywacje na kanale YouTube wzmocnione zostały działaniami w social mediach Kanału Sportowego. Współpraca generowała duże zainteresowanie wśród kibiców, przekładając się również na transakcje sprzedażowe. W wyniku przeprowadzonych działań program Moc Euro zyskał  1,7 mln wyświetleń, podczas których lokowana była marka, a także 593 tysiące unikalnych użytkowników. Promocja marki przełożyła się na 150 transakcji sprzedażowych.

Odpowiadaliśmy również za współpracę Kanału Sportowego z takimi markami jak Okocim, Oshee czy x-kom.