Współpraca mediowa z marką technologiczną
W ramach współpracy dystrybutor telewizorów marki Philips został partnerem najważniejszego programu dotyczącego UEFA EURO 2020 na Kanale Sportowym – Moc Euro. Partnerstwo obejmowało lokowanie marki Philips w wybranych 17 odcinkach serii, w tym w dniach meczów Polaków, w dniu otwarcia, półfinału oraz finału.
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- Przygotowanie koncepcji łączącej działania wizerunkowe z działaniami sprzedażowymi,
- Wdrażanie rozwiązań promocyjnych na Kanale Sportowym,
- Koordynowanie działań Kanału Sportowego.
Promocja marki na kanale YouTube
Elementem każdego z wybranych odcinków była emisja spotów partnerskich, belek graficznych oraz dedykowanych grafik z brandingiem partnera. Aktywacje na kanale YouTube wzmocnione zostały działaniami w social mediach Kanału Sportowego. Współpraca generowała duże zainteresowanie wśród kibiców, przekładając się również na transakcje sprzedażowe. W wyniku przeprowadzonych działań program Moc Euro zyskał 1,7 mln wyświetleń, podczas których lokowana była marka, a także 593 tysiące unikalnych użytkowników. Promocja marki przełożyła się na 150 transakcji sprzedażowych.
Odpowiadaliśmy również za współpracę Kanału Sportowego z takimi markami jak Okocim, Oshee czy x-kom.