![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2021/11/Lokowanie-Instagram.png)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2021/11/Lokowanie-Facebook.png)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2021/11/Lokowanie-Twitter.png)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2021/11/Zrzut-ekranu-2021-07-10-o-10.49.36.png)
Współpraca influencerska z marką należącą do branży suplementów diety
W maju 2021 roku partnerem kanału Polsport na YouTubie została marka Gaminate. Michał Pol w szczycie sezonu piłkarskiego (po meczach Ligi Mistrzów) na swoim kanale organizował transmisje live, gdzie potrzeba bycia aktywnym w późnych godzinach wieczornych łączyła się z lokowaniem marki i jej produktów. Kontekstowe wykorzystanie energetyzujących odżywek było naturalną akcją, z którą wiele osób mogło się utożsamić ze względu na nocną porę. Dodatkowo zorganizowaliśmy konkurs dla fanów, w ramach którego mieli za zadanie kreatywnie przedstawić sylwetkę piłkarza reprezentacji, któremu przydałaby się dodatkowa energia w meczach. Podczas kampanii udało się sprawnie wyprzedać całą serię limitowanych shakerów od Gaminate, a przedstawiciele marki z całej akcji byli bardzo zadowoleni.
W ramach współpracy byliśmy odpowiedzialni za:
- Przygotowanie formy promocji i jej kreacji,
- Wybór najlepszego kierunku lokowania marki/produktu,
- Organizacja konkursu dla fanów na YouTubi.
Działania Michała Pola na rzecz firmy Gaminate
Działania były prowadzone w social mediach – na Twitterze, Instagramie i YouTube. Dzięki połączeniu wydarzeń sportowych udało się zebrać sporą widownię, pozytywny wydźwięk, jak i zrealizować wszystkie cele kampanii, o czym świadczą także pozytywne opinie klientów na stronie www marki czy w social mediach Michała Pola.
Odpowiadaliśmy również za współpracę Michała Pola z takimi markami jak Warka, Crunchips, Cenega oraz Nivea Men.