OLIMP SPORT NUTRITION & KANAŁ SPORTOWY
5 przeprowadzonych transmisji LIVE
11 zaproszonych gości w studiu Kanału Sportowego
4 zaangażowane w promocję kanały społecznościowe

Współpraca influencersko-mediowa dla marki z branży suplementów diety

Głównym celem działań reklamowych dla marki Olimp Sport Nutrition podczas lekkoatletycznych mistrzostw Polski 2020 we Włocławku było przedstawienie ambasadorów marki oraz promocja najnowszych produktów w studiu oraz mediach społecznościowych Kanału Sportowego. W akcję został zaangażowany Michał Pol, który był gospodarzem mobilnego studia Kanału Sportowego, gdzie odbył szereg rozmów z najlepszymi lekkoatletami w kraju – m.in. Pawłem Fajdkiem, czy Piotrem Liskiem. W wyniku akcji udało się stworzyć dedykowany program w Kanale Sportowym – Droga na Olimp, a także dostarczyć unikalny content na kanały klienta. 

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za: 

  • Przygotowanie nazwy programu i wsparcie koncepcyjne w organizacji mobilnego studia Kanału Sportowego podczas lekkoatletycznych mistrzostw Polski we Włocławku.
  • Zaangażowanie Michała Pola w rolę prowadzącego programów i wywiadów na żywo,
  • Lokowanie produktów Olimp Sport Nutrition podczas transmisji w programach Kanału Sportowego oraz na kanale Michała Pola,
  • Promocję marki w social media Michała Pola oraz Kanału Sportowego.

Odpowiadaliśmy również za współpracę Kanału Sportowego z takimi markami jak Oshee, Okocim i Crunchips.