Współpraca influencersko-mediowa dla marki z branży suplementów diety
Głównym celem działań reklamowych dla marki Olimp Sport Nutrition podczas lekkoatletycznych mistrzostw Polski 2020 we Włocławku było przedstawienie ambasadorów marki oraz promocja najnowszych produktów w studiu oraz mediach społecznościowych Kanału Sportowego. W akcję został zaangażowany Michał Pol, który był gospodarzem mobilnego studia Kanału Sportowego, gdzie odbył szereg rozmów z najlepszymi lekkoatletami w kraju – m.in. Pawłem Fajdkiem, czy Piotrem Liskiem. W wyniku akcji udało się stworzyć dedykowany program w Kanale Sportowym – Droga na Olimp, a także dostarczyć unikalny content na kanały klienta.
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2020/11/Olimp-Sport-Nutrition.png)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2020/11/Olimp-Sport-Nutrition-1.png)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2020/11/Olimp-Sport-Nutrition-1-1.png)
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- Przygotowanie nazwy programu i wsparcie koncepcyjne w organizacji mobilnego studia Kanału Sportowego podczas lekkoatletycznych mistrzostw Polski we Włocławku.
- Zaangażowanie Michała Pola w rolę prowadzącego programów i wywiadów na żywo,
- Lokowanie produktów Olimp Sport Nutrition podczas transmisji w programach Kanału Sportowego oraz na kanale Michała Pola,
- Promocję marki w social media Michała Pola oraz Kanału Sportowego.
Odpowiadaliśmy również za współpracę Kanału Sportowego z takimi markami jak Oshee, Okocim i Crunchips.