Vredestein x Manchester United

Razem z marką Vredestain zorganizowaliśmy trening dla podopiecznych stowarzyszenia „Nadzieja na Mundial” tworzącego reprezentację Polski dzieci z domów dziecka. Zajęcia poprowadzili szkoleniowcy Manchester United Soccer Schools, a gościem specjalnym wydarzenia był Wes Brown.

Marka Vredestein współpracuje z Manchesterm United na co dzień, będąc jednym z partnerów angielskiego klubu. Częścią tej kooperacji jest też promocja futbolu wśród najmłodszych i pokazanie im, że piłka nożna może być nie tylko sposobem na spędzenie wolnego czasu, ale też niesie ze sobą wartości, którymi warto kierować się w życiu: praca zespołowa, wytrwałość, dążenie do celu.

Dlatego razem z Vredestain zorganizowaliśmy w Zielonce, na kameralnym, dobrze przygotowanym obiekcie, dwugodzinne zajęcia, w trakcie których młodzi piłkarze i piłkarki mogli przez chwilę potrenować z najlepszymi.

Obecność Wesa Browna, dwukrotnego zdobywcy Ligi Mistrzów i siedmiokrotnego mistrza Anglii, sprawiła że wszyscy trenowali z pełnym zaangażowaniem

Nam udało się zadbać o odpowiednią promocję wydarzenia. Łącznie na temat wydarzenia pojawiło się w mediach 38 publikacji (szacuje się, że udało się dotrzeć do około miliona osób), które wygenerowały AVE o łącznej wartości 459 tys. złotych, znacznie przekraczając początkowe założenia.

Oprócz mediów tradycyjnych wydarzenie było promowane na antenie Kanału Sportowego (Mateusz Borek prowadził event w Zielonce). Trzy publikacje wygenerowały 160 tys. odsłon.