Kampania mediowa promująca imprezę sportową
Mistrzostwa Europy w ampfutbolu były największą międzynarodową imprezą piłkarską odbywającą się w naszym kraju w 2021 roku. Naszym zadaniem było kompleksowe zaplanowanie oraz realizacja kampanii w mediach tradycyjnych oraz digitalu, która pozwoli jak najszerzej dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych oglądaniem turnieju z trybun i w TVP Sport.
Żeby to osiągnąć, połączyliśmy tradycyjną kampanię sportową w TV z targetowanymi na Kraków – miasto-gospodarza turnieju – spotami w radio oraz szeroko zakrojonymi działaniami w social mediach influencerów i na YouTubie. Media i twórcy zaangażowani przez nas do promocji turnieju to m.in. Kanał Sportowy, Onet, Weszło, Krzysiek Golonka, JCOB, Piłkarzyki czy Krzysztof Stanowski.
Efekt całości naszych działań to 170 milionów kontaktów z kampanią, pełne trybuny na meczach Polaków i pozytywny wizerunek ampfutbolistów.
Nasza realizacja w liczbach:
- 21 dni trwania kampanii,
- 10 zaangażowanych mediów,
- Ponad 150 emisji spotów w radio i TV,
- 777 tys. wyświetleń wszystkich materiałów na YouTubie,
- Łączny ekwiwalent reklamowy na poziomie 16,2 mln zł.