ME AMP FUTBOL 2021
150 emisji spotów w radio i TV
777 tys. wyświetleń wszystkich materiałów na YT
16,2 mln łączny ekwiwalent reklamowy

Kampania mediowa promująca imprezę sportową

Mistrzostwa Europy w ampfutbolu były największą międzynarodową imprezą piłkarską odbywającą się w naszym kraju w 2021 roku. Naszym zadaniem było kompleksowe zaplanowanie oraz realizacja kampanii w mediach tradycyjnych oraz digitalu, która pozwoli jak najszerzej dotrzeć do osób potencjalnie zainteresowanych oglądaniem turnieju z trybun i w TVP Sport.

Żeby to osiągnąć, połączyliśmy tradycyjną kampanię sportową w TV z targetowanymi na Kraków – miasto-gospodarza turnieju – spotami w radio oraz szeroko zakrojonymi działaniami w social mediach influencerów i na YouTubie. Media i twórcy zaangażowani przez nas do promocji turnieju to m.in. Kanał Sportowy, Onet, Weszło, Krzysiek Golonka, JCOB, Piłkarzyki czy Krzysztof Stanowski.

Efekt całości naszych działań to 170 milionów kontaktów z kampanią, pełne trybuny na meczach Polaków i pozytywny wizerunek ampfutbolistów.

Nasza realizacja w liczbach:

  • 21 dni trwania kampanii,
  • 10 zaangażowanych mediów,
  • Ponad 150 emisji spotów w radio i TV,
  • 777 tys. wyświetleń wszystkich materiałów na YouTubie,
  • Łączny ekwiwalent reklamowy na poziomie 16,2 mln zł.