Współpraca influencerska z marką piwowarską
Hejt Park jest formatem, który przebojem wdarł się na salony YouTube’a i zaskarbił sobie sympatię widzów, wprowadzając do świata mediów sportowych nową jakość. Goszczą w nim największe postaci polskiego sportu, ale nie tylko. Skutkuje to zainteresowaniem ze strony takich marek jak Okocim, które chcą kojarzyć się z ciekawym spędzaniem czasu w interesującym towarzystwie – w dobrym składzie.
Dzięki tej współpracy program zyskał nową nazwę Hejt Park w Dobrym Składzie oraz oprawę graficzną i scenografię, która zmieniła studio w klimatyczny pub. Pojawiły się w nim elementy sygnowane logiem partnera, w centralnym miejscu stanęła beczka z „nalewakiem”, a tło zostało podświetlone w barwach brandingu klienta. Całość sprzyja swobodnym rozmowom nie tylko o sporcie.
Program to bezprecedensowe spotkanie ludzi z pierwszych stron sportowych gazet z dzwoniącymi do studia i zadającymi często niewygodne i interesujące pytania widzami. Specyficzna atmosfera panująca w studiu powoduje, że goście poruszają tematy, o których nie wspominali nigdzie indziej. Hejt Park prowadzą Michał Pol, Tomasz Smokowski, Krzysztof Stanowski.
W jubileuszowym, setnym Hejt Parku wystąpili wszyscy prowadzący, a w lokowanie produktu zaangażowali się również widzowie, wysyłając zdjęcia podczas oglądania transmisji w towarzystwie produktów marki Okocim.
W ramach współpracy odpowiadamy za:
- Zaprojektowanie działań w ramach kampanii,
- Fachowe wdrażanie kolejnych rozwiązań promocyjnych na Kanale Sportowym,
- Koordynowanie działań twórców Kanału Sportowego,
- Dostosowanie scenografii do oczekiwań klienta.
Hejt Park w Dobrym Składzie gościł na Kanale Sportowym 3 razy w tygodniu o godzinie 21.00. W sumie zostały zrealizowane 82 odcinki, w których ulokowana została marka Okocim.
Odpowiadaliśmy również za współpracę Kanału Sportowego z takimi markami jak Oshee, Olimp Sport Nutrition i Crunchips.