Współpraca ambasadorska z marką bukmacherską
Projekt realizowany dla Fortuny – zakłady bukmacherskie ma na celu promocję wiodącego na polskim rynku bukmachera wśród nowych grup docelowych. Dobór nowego ambasadora marki – cieszącego się powszechną sympatią Tomasza Ćwiąkały – umożliwił dotarcie do szerokiej grupy nowych odbiorców i utrwalenie w ich świadomości, dzięki niestandardowym i niezwykle jakościowym cyklom contentowym.
W ramach współpracy odpowiadamy za:
- Odpowiednie przedstawienie Tomasza Ćwiąkały w roli ambasadora Fortuny i dostosowania realizowanych przez niego świadczeń do charakteru brandu i specyfiki rynku,
- Fachowe wdrażanie i koordynowanie kolejnych rozwiązań promocyjnych – od standardowej komunikacji ambasadorskiej w social mediach, przez unikalne, wiarygodne materiały wideo, wkomponowane w wizerunek Tomasza Ćwiąkały, aż po program na żywo na kanale YouTube bukmachera, w którym przedstawianie oferty bukmachera łączone jest z atrakcyjnym i interesującym dla odbiorców przekazem.
Współpraca Tomasza Ćwiąkały z marką Fortuna jest pozytywnie oceniana przez ekspertów z branży, przez co zyskuje także sama marka.
Odpowiadaliśmy również za współpracę Fortuny – zakłady bukmacherskie z Andrzejem Twarowskim oraz Canal+ Sport.