Współpraca ambasadorska z marką piwowarską
Współpraca z marką Tyskie miała na celu promocję kampanii „Przejdźmy na TY” w nowej grupie docelowej. Dobór odpowiedniego ambasadora – cieszącego się szacunkiem wśród czytelników Krzysztofa Stanowskiego – umożliwił dotarcie do szerokiej grupy nowych odbiorców i utrwalenie marki, hasła i kampanii w ich świadomości, dzięki angażującym publikacjom.
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2019/07/61312068_2931472086893156_433987199512346624_n.jpg)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2019/07/978A2389-scaled.jpg)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2019/07/978A2442-scaled.jpg)
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- Zaprojektowanie i fachowe wdrażanie oraz koordynowanie kolejnych rozwiązań promocyjnych – komunikacji ambasadorskiej w social mediach wkomponowanej w wizerunek dziennikarza sportowego Krzysztofa Stanowskiego oraz eventu konkursowego z ambasadorem.
Działania w kampanii influencerskiej z browarem Tyskie cieszyły się dużym zainteresowaniem czytelników i spotkały się z pozytywnym odbiorem nie tylko wśród ekspertów z branży.
Odpowiadaliśmy również za współpracę Krzysztofa Stanowskiego z marką Nivea Men, Kuchnia Vikinga, Pyszne PL.