NIVEA MEN & MATEUSZ BOREK, MICHAŁ POL, KRZYSZTOF STANOWSKI I WESZŁO (2020)
36 tys. wyświetleń wideo ze wzmianką o loterii
110 tys. zasięgu najlepszego brandowanego postu
21 wzmianek o loterii w serwisie Weszło.com

Współpraca mediowo-influencerska z marką kosmetyczną

Dwukrotnie współpracowaliśmy z marką Nivea Men przy promocji loteriiw ramach których klienci mieli szansę na wygranie m.in. wyjazdu na rozgrywane w Madrycie „El Clasico” lub zgarnięcie jednej z szesnastu konsol PlayStation. Działania reklamowe w głównej mierze opierały się na promocji loterii w social mediach najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy sportowych takich jak Mateusz Borek, Michała Pola, Krzysztofa Stanowskiego i Tomasza Smokowskiego oraz lokowaniu w mediach sportowychWeszło oraz Kanale Sportowym. 

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:

  • Przygotowanie strategii komunikacji influencerów,
  • Koordynację i bezpośrednie wsparcie promocji w social mediach ambasadorów,
  • Lokowanie loterii w mediach sportowych. 

W ramach kampanii reklamowej dla Nivea Men, informacja wraz z zaproszeniem do wzięcia udziału w loterii pojawiła się m.in. na kanale Michała Pola na YouTubie i jego Twitterze oraz profilach Mateusza Borka i Krzysztofa Stanowskiego na Twitterze i Instagramie. Ponadto informacje o konkursach znalazły się w ponad dwudziestu artykułach na portalu Weszło! Pojawienie się tak znanych w świecie sportu postaci przy loterii Nivea Men pomogło uwiarygodnić ją w oczach kibiców i zwiększyć jej popularność w tym gronie.  

Kampania Nivea Men w 2020 r.

listopadzie i grudniu 2020 r. ponownie realizowaliśmy kampanię promocyjną związaną z loterią dla Nivea Men. Tym razem została ona zrealizowana w mediach społecznościowych Michała Pola, Krzysztofa Stanowskiego i Tomasza Smokowskiego, a także poprzez lokowania w dwóch programach Kanału Sportowego: Najlepsza Liga Świata i La Liga Bonita  

Odpowiadaliśmy również za współpracę Michała Pola z takimi markami jak x-kom, Crunchips, Cenega, Warka, za kooperację Tomasza Smokowskiego z Adidasem oraz za współpracę Krzysztofa Stanowskiego z browarem Tyskie 

W ramach naszych działań odpowiadaliśmy za współpracę Weszło z PKN Orlen oraz PKO Bankiem Polskim.  

Realizowaliśmy także kampanię dla marki w 2021 roku.