Współpraca influencerska z marką technologiczną
Michał Pol jest w dziennikarstwie postacią, która od zawsze wyprzedzała trendy i chętnie sięgała po najnowsze rozwiązania technologiczne, co czyni go naturalnym partnerem dla marek takich jak x-kom. Jego naturalność i dystans do siebie świetnie sprawdzają się w kampaniach brandów, wyróżniających się poczuciem humoru, a niektóre powiedzenia Michała wchodzą do języka potocznego, jak legendarne już „dymy!”.
Promocja marki na kanale YouTube
Dziennikarz w ramach współpracy kontekstowo lokował w swoich „lajwach” na YouTubie sprzęt dostępny w sklepie x-kom. W ramach działań zaprezentował m.in. sportowy zegarek, który może mierzyć prędkość najszybszego piłkarza czy okulary VR dające możliwość śledzenia „na żywo” futbolu w czasie kwarantanny. Współpraca przewidywała również akcje specjalne, m.in. możliwość wylicytowania w specjalnej aukcji wspólnego oglądania meczu razem z Michałem.
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- Zaprojektowanie kampanii, a następnie fachowe wdrażanie kolejnych rozwiązań promocyjnych,
- Koordynowanie działań Michała Pola rozciągających się od komunikacji w social mediach, po tworzenie unikatowych materiałów video i jego obecność na kanałach klienta.
Kampania przystawała do wizerunku ambasadora i angażowała jego fanów, którzy mogli brać udział w konkursie i korzystać ze specjalnej zniżki na zakupy w sklepie x-kom.
Odpowiadaliśmy również za współpracę Michała Pola z takimi markami jak Warka, Crunchips, Cenega, Gaminate oraz Nivea Men.