WARKA & MICHAŁ POL
52 publikacji w social mediach
87 tys. wyświetleń głównego wideo
221 tys. zasięgu najlepszego brandowanego posta

Współpraca influencersko-contentowa z marką piwowarską

Efektem działań influencerskocontentowych dla marki Warka była promocja kampanii marketingowej z udziałem byłego piłkarza Ronaldinho w odpowiedniej grupie odbiorców. Brazylijczyk w przeszłości był zawodnikiem takich klubów jak FC Barcelona czy AC Milan. W działania promocyjne został zaangażowany jeden z najbardziej zasięgowych i angażujących dziennikarzy sportowych w Polsce Michał Pol. 

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:  

  • Zaprojektowanie i koordynowanie kompleksowej promocji w social mediach, opierającej się na wyjeździe Michała Pola do Brazylii i wywiadzie z Ronaldinho,
  • Promocję oficjalnego spotu reklamowego marki. 

Działania w kampanii z marką Warka cieszyły się niezwykle dużym zainteresowaniem czytelników oraz widzów i spotkały się z pozytywnym odbiorem nie tylko wśród ekspertów z branży, ale i innych dziennikarzy. 

Odpowiadaliśmy również za współpracę Michała Pola z takimi markami jak Warka, CrunchipsCenega, Gaminate oraz Nivea Men.