Współpraca influencersko-contentowa z marką piwowarską
Efektem działań influencersko–contentowych dla marki Warka była promocja kampanii marketingowej z udziałem byłego piłkarza Ronaldinho w odpowiedniej grupie odbiorców. Brazylijczyk w przeszłości był zawodnikiem takich klubów jak FC Barcelona czy AC Milan. W działania promocyjne został zaangażowany jeden z najbardziej zasięgowych i angażujących dziennikarzy sportowych w Polsce Michał Pol.
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2019/07/60234451_2646445578717829_2473407726588264448_o.jpg)
![](https://arskom.pl/wp-content/uploads/2019/07/57451012_2595025450526509_5934152709958533120_o.jpg)
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- Zaprojektowanie i koordynowanie kompleksowej promocji w social mediach, opierającej się na wyjeździe Michała Pola do Brazylii i wywiadzie z Ronaldinho,
- Promocję oficjalnego spotu reklamowego marki.
Działania w kampanii z marką Warka cieszyły się niezwykle dużym zainteresowaniem czytelników oraz widzów i spotkały się z pozytywnym odbiorem nie tylko wśród ekspertów z branży, ale i innych dziennikarzy.
Odpowiadaliśmy również za współpracę Michała Pola z takimi markami jak Warka, Crunchips, Cenega, Gaminate oraz Nivea Men.