Współpraca influencerska z marką bukmacherską
Realizowany od stycznia 2020 r. projekt dla Fortuny – zakłady bukmacherskie – z udziałem Andrzeja Twarowskiego ma na celu promocję bukmachera na szerszą skalę i dotarcie do nowych użytkowników poprzez wykorzystanie wizerunku i obszernej wiedzy ambasadora. W ramach kampanii ekspert Premier League Andrzej Twarowski jest jedną z twarzy kanału bukmachera na YouTube oraz promuje jego usługi za pośrednictwem swoich social mediów.
W ramach współpracy odpowiadamy za
- Odpowiednie przedstawienie komentatora Andrzeja Twarowskiego w roli ambasadora Fortuny – zakłady bukmacherskie,
- Dostosowanie realizowanych świadczeń ambasadora do charakteru brandu,
- Opracowanie koncepcji unikalnych treści video z udziałem ambasadora, publikowanych na kanałach YouTube i social media Fortuny,
- Wsparcie w komunikacji ambasadora we własnych social media.
Działania Andrzeja Twarowskiego dla Fortuny
W ramach współpracy z Fortuną, dziennikarz sportowy Andrzej Twarowski jest jedną z głównych twarzy kanału bukmachera na YouTube. Twarowski tworzy własne – autorskie treści oraz pojawia się w quizach prowadzonych przez youtuberów z kanału Piłkarzyki. Wraz z Tomaszem Ćwiąkałą prowadzili również serię „La Casa the Football” na kanale YouTube Fortuny – zakłady bukmacherskie.
Wcześniej odpowiadaliśmy również za współpracę Andrzeja Twarowskiego z bukmacherem Totalbet.
W ramach naszych działań odpowiadamy również za projekty Fortuny – zakłady bukmacherskie z Tomaszem Ćwiąkałą oraz Canal+ Sport.