Współpraca influencerska z marką gier
Współpraca dziennikarza sportowego Michała Pola z Cenegą w ramach promocji nowej edycji Football Managera to cykliczna akcja, prowadzona rokrocznie od 2018 r. Dzięki dużemu zaangażowaniu Michała Pola w popularyzację każdego nowego wydania, gra każdego roku dociera do kolejnych grup odbiorców i zyskuje nowe grono sympatyków.
W ramach współpracy odpowiadamy za:
- Opracowanie koncepcji kampanii reklamowej,
- Koordynację nad szeroko zakrojonymi akcjami promocyjnymi,
- Wsparcie działań influencera w ramach komunikacji w social mediach,
- Kompleksową organizację konkursów.
Działania Michała Pola na rzecz firmy Cenega
Działania promocyjne w ramach kampanii reklamowej dla Football Managera zostały zrealizowane w mediach społecznościowych Michała Pola. W ramach współpracy, tylko w 2020 roku, ekspert piłkarski przygotował trzy dedykowane grze odcinki video na kanale Polsport – Michał Pol w serwisie YouTube, w których przekazywał swoje spostrzeżenia na temat nowego wydania i wspólnie z widzami odkrywał jego tajniki. Ponadto influencer promował najnowsze wydanie gry za pomocą aplikacji Twitter, gdzie chętnie angażował się w dyskusję z innymi sympatykami kultowego tytułu. W ramach akcji zorganizowano także konkurs z główną nagrodą w postaci najnowszego wydania gry Football Manager.
Odpowiadaliśmy również za współpracę Michała Pola z takimi markami jak Warka, Crunchips, InPost, Gaminate oraz Nivea Men.