Współpraca influencerska z marką FMCG
Współpraca z marką Crunchips to szeroko zakrojona i kompleksowa kampania, która odbywała się na Kanale Sportowym, kanale Michała Pola na YouTubie i w social mediach.
Akcja została podzielona na dwa etapy:
- Konkurs #LegendarnaPaczka, w którym za kreatywne zaprezentowanie swojej ulubionej drużyny zwycięzca otrzymał zapas ponad 350 paczek chipsów Crunchips.
- Sportowy #WOWtygodnia – akcja, w której fani Michała Pola na Twitterze wybierają najciekawsze wydarzenie danego tygodnia, a to jest następnie omawiane na poniedziałkowym „lajwie” na YouTubie. W każdej edycji autor zwycięskiego zgłoszenia również może liczyć na upominek.
Działania początkowo zaplanowane były na czas odwołanego EURO 2020, jednak elastyczność i zdolność szybkiego reagowania Kanału Sportowego i samego Michała Pola na zmieniające się okoliczności pozwoliły wypracować nową koncepcję, która mimo niekorzystnych okoliczności spotkała się z dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem fanów.
Promocja marki na kanałach YouTube
Poza kanałem Michała Pola, będącym główną osią kampanii, marka była lokowana m.in. podczas najpopularniejszego programu na Kanale Sportowym – Hejt Parku, którego odcinki oglądało średnio ponad 150 tys. widzów. Posty z lokowaniem marki pojawiały się też w social mediach jego założycieli.
Inspiracją do kreatywnego ogrywania marki i zadania konkursowego w wyzwaniu #LegendarnaPaczka była koszulka meczowa z podpisami zawodników niemieckiego zespołu 1. FC Kaiserslautern z mistrzowskiego sezonu 97/98, która towarzyszyła dedykowanym programom. Sponsorem ówczesnego mistrza Niemiec był właśnie Crunchips.
Również w 2021 r. kontynuowana była współpraca marki z Michałem Polem. Ambasador za pomocą swoich social mediów zachęcał do udziału w licznych konkursach organizowanych w ramach promocji turnieju Ekstraklasa Games. Dodatkowo Michał Pol zaprosił rozpoznawalnych, profesjonalnych graczy FIFA do udziału w Hejt Parku na Kanale Sportowym.
W ramach współpracy odpowiadaliśmy za:
- Zaprojektowanie działań w ramach kampanii.
- Fachowe wdrażanie kolejnych rozwiązań promocyjnych na kanałach Michała Pola i Kanału Sportowego.
- Koordynowanie działań twórców Kanału Sportowego rozciągających się od komunikacji w social mediach po lokowanie w formatach video.
- Przeprowadzenie konkursów dla fanów na Twitterze, Instagramie oraz na karcie społeczności na YouTubie
Odpowiadaliśmy również za współpracę Kanału Sportowego z takimi markami jak Oshee, Olimp Sport Nutrition i Okocim, jak również Michała Pola z: Warka, Cenega, Gaminate, InPost czy Nivea Men.