CRUNCHIPS & KANAŁ SPORTOWY & MICHAŁ POL
220 tys. wyświetleń najlepszego wideo z lokowaniem marki
356 tys. zasięgu najlepszego brandowanego posta
2 mln zasięg hasztagów konkursowych

Współpraca influencerska z marką FMCG

Współpraca z marką Crunchips to szeroko zakrojona i kompleksowa kampania, która odbywała się na Kanale Sportowym, kanale Michała Pola na YouTubie i w social mediach.

Akcja została podzielona na dwa etapy: 

  • Konkurs #LegendarnaPaczka, w którym za kreatywne zaprezentowanie swojej ulubionej drużyny zwycięzca otrzymał zapas ponad 350 paczek chipsów Crunchips.
  • Sportowy #WOWtygodnia – akcja, w której fani Michała Pola na Twitterze wybierają najciekawsze wydarzenie danego tygodnia, a to jest następnie omawiane na poniedziałkowym lajwie” na YouTubie. W każdej edycji autor zwycięskiego zgłoszenia również może liczyć na upominek. 

Działania początkowo zaplanowane były na czas odwołanego EURO 2020, jednak elastyczność i zdolność szybkiego reagowania Kanału Sportowego i samego Michała Pola na zmieniające się okoliczności pozwoliły wypracować nową koncepcję, która mimo niekorzystnych okoliczności spotkała się z dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem fanów. 

Promocja marki na kanałach YouTube

Poza kanałem Michała Pola, będącym główną osią kampanii, marka była lokowana m.in. podczas najpopularniejszego programu na Kanale Sportowym – Hejt Parku, którego odcinki oglądało średnio ponad 150 tys. widzów. Posty z lokowaniem marki pojawiały się też w social mediach jego założycieli. 

Inspiracją do kreatywnego ogrywania marki i zadania konkursowego w wyzwaniu #LegendarnaPaczka była koszulka meczowa z podpisami zawodników niemieckiego zespołu 1. FC Kaiserslautern z mistrzowskiego sezonu 97/98, która towarzyszyła dedykowanym programom. Sponsorem ówczesnego mistrza Niemiec był właśnie Crunchips. 

Również w 2021 r. kontynuowana była współpraca marki z Michałem Polem. Ambasador za pomocą swoich social mediów zachęcał do udziału w licznych konkursach organizowanych w ramach promocji turnieju Ekstraklasa Games. Dodatkowo Michał Pol zaprosił rozpoznawalnych, profesjonalnych graczy FIFA do udziału w Hejt Parku na Kanale Sportowym. 

W ramach współpracy odpowiadaliśmy za: 

  • Zaprojektowanie działań w ramach kampanii.
  • Fachowe wdrażanie kolejnych rozwiązań promocyjnych na kanałach Michała Pola i Kanału Sportowego.
  • Koordynowanie działań twórców Kanału Sportowego rozciągających się od komunikacji w social mediach po lokowanie w formatach video.
  • Przeprowadzenie konkursów dla fanów na Twitterze, Instagramie oraz na karcie społeczności na YouTubie 

Odpowiadaliśmy również za współpracę Kanału Sportowego z takimi markami jak Oshee, Olimp Sport Nutrition i Okocim, jak również Michała Pola z: Warka, Cenega, Gaminate, InPost czy Nivea Men.